شناسهٔ خبر: 26738034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

عبدالله‌زاده در گفتگو با دانشجو:

تئاتر دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با استقبال همراه است

دبیر کانون تئاتر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه تئاتر دانشجویی با استقبال بسیار دانشجویان همراه است، گفت: در برخی از تئاترها حتی یک صندلی خالی در سالن مشاهده نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

پدرام عبدالله زاده، دبیر کانون تئاتر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص با فعالیت‌های این کانون گفت: در سال گذشته کانون تئاتر ۴ نمایش اجرا کرد که سه نمایش با نام‌های «فقط برای یک ساعت»، «کابوس هانا» و عشق در افساید» در آبان ماه و آذرماه ۹۶ اجرا شد.
 
وی افزود: یک نمایش با موضوع «طعم گنگ جنون» در اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار شد، که با استقبال بی نظیر دانشجویان همراه بود. به طوری که حتی یک صندلی خالی در سالن مشاهده نمی‌شد.
 
دبیر کانون تئاتر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد: کانون نمایش کار خود را با نمایش «دو راهی»  شروع کرد. اجرای بعدی کانون‌ نمایش کمدی «آناهید» بود که با استقبال بی نظیر دانشجویان روبرو شد. نمایش دیگری که اجراء شد، نمایش« سوئیت ۲۷» که یک نمایش رئال اجتماعی بود.
 
عبدالله زاده به دیگر نمایش‌هایی که توسط این کانون برگزار شد، اشاره کرد و گفت: نمایش «ماه معصوم» به مناسبت ماه محرم  اجرا شد. نمایش «ماندانا» یکی از آثار ماندگار کانون نمایش بود که  به اجرا در آمد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: کانون نمایش در آینده هم نمایش‌های متفاوتی در دستور کار دارد که مطمئنا توجه خیلی از دانشجویان را به خودش جلب می‌کند. دانشجویان منتظر اجرای نمایش‌های بعدی کانون نمایش در آبان و آذر ماه باشند.

نظر شما