شناسهٔ خبر: 26735882 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

نجات «سالم» از دام گروگانگیران 200 هزار دلاری

پسر بچه اهل هرمزگان که توسط گروگانگیران 200 هزار دلاری ربوده شده بود،پس از سه هفته با عملیات پلیس به خانه بازگشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده از سوم تیر امسال به دنبال ناپدید شدن کودک 10 سالهای در شهرستان سیریک هرمزگان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

در تحقیقات اولیه مشخص شد، پسر بچه در مسیر مسجد به خانه ناپدید شده بود. اهالی مدعی بودند که «سالم» 10 ساله را آخرین بار سوار پراید سفید رنگی دیدهاند که دو مرد سرنشین آن بودند.

همزمان با شروع تحقیقات پلیسی، افراد ناشناس در تماس با خانواده سالم 200 هزار دلار درخواست کردند. آدم ربایان در این مدت با تلفن افغانستان تماس گرفته و مدعی بودند که گروگان خود را از کشور خارج کردهاند. کارآگاهان با آموزشهای لازم به پدر سالم، از او خواستند به بهانه پرداخت پول با آدمربایان قرار بگذارد که آنها هم برای دریافت پول و رهایی پسر بچه با پدر او در ایرانشهر قرار گذاشتند. فرمانده انتظامی هرمزگان در این باره گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامهای اطلاعاتی و فنی گسترده و با تشکیل دو اکیپ همراه شاکی به محل قرار در شهرستان ایرانشهر اعزام شدند .

سردار ملکی گفت: با توجه به حرفهای بودن آدمربایان، قرار ملاقات توسط آنها به یک محل خطرناک و پر از اشرار تغییر کرده بود که با حضور بموقع ماموران، ربایندگان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن کودک، با استفاده از تاریکی هوا فرار کردند.

وی خاطرنشان کرد: سالم بدون پرداخت هیچگونه پولی آزاد و به آغوش خانواده بازگشت و تلاش ماموران برای دستگیری آدمربایان ادامه دارد.

نظر شما