شناسهٔ خبر: 26732638 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 ادعاي عجيب چشمي

باور کنيم؟

روزبه چشمي در پايان جلسه‌اش با مديران باشگاه استقلال به پيشنهاد دو تيم عربي و يک تيم اروپايي اشاره کرده: «حقيقت اين است که من از دو تيم عربي پيشنهاد دارم و يک تيم اروپايي نيز من را مي‌خواهد ولي دوست دارم در استقلال بمانم، اين آخرين حرف دلم است و منتظر هستم تا در جلسه امروز همه چيز مشخص شود.»

ادعاي چشمي را باور کنيم؟

در اينکه روزبه چشمي بازيکن بسيار مفيدي براي استقلال است و تداوم حضورش به سود آبي‌هاست ترديدي وجود ندارد اما اين بخش از حرف‌هاي او که گفته از دوتيم عربي و يک تيم اروپايي پيشنهاد دارد اما اولويتش استقلال است را نمي‌شود با محاسبات امروز فوتبال ايران پذيرفت. اميد ابراهيمي که سال‌ها در استقلال بازي کرد و محبوبيت کمي هم نداشت، به محض اينکه از باشگاه الاهلي قطر پيشنهاد همکاري دريافت کرد از استقلال رفت و اميد نورافکن نيز همين کار را کرد. مجيد حسيني هم در آستانه انتقال به ترابوزان است. حال چطور مي‌شود حرف‌هاي چشمي را باورکرد که با وجود داشتن پيشنهاد اما اولويتش استقلال باشد؟! آيا اسم اين کار منت گذاشتن سر استقلال نيست؟

جهانبخش مورد توجه 6 باشگاه انگليسي

بر اساس گزارش يک رسانه هلندي، بال ايراني تيم فوتبال AZ آلکمار 6 مشتري از انگليس دارد.

عليرضا جهانبخش که در فصل 18-2017 اردويژه هلند درخشش فوق‌العاده‌اي داشت و با به ثمر رساندن 21 گل و دادن 12 پاس گل عنوان بهترين گلزن اين رقابت‌ها را از آن خود کرد، اين روزها بحث پيوستنش به لسترسيتي مطرح است؛ تيمي که رياض محرز را اخيراً به منچسترسيتي فروخت و به دنبال يافتن جانشيني مناسب براي اين هافبک الجزايري است.سايت «voetbalzone.nl» هلند گزارش داد که در کنار باشگاه لسترسيتي، باشگاه‌هايي همچون وستهام، بورنموث، برنلي، واتفورد، برايتون از انگليس و رئال سوسيه‌داد اسپانيا و ناپولي ايتاليا خواستار جذب جهانبخش 24 ساله هستند. بر اساس گزارش‌ها AZ آلکمار براي فروش گلزن خود 25 ميليون يورو مي‌خواهد.

ساندرو در پاريس، مارسلو در تورين

گزارش رسانه‌هاي ايتاليايي حاکي از آن است که الکس ساندرو، دفاع چپ برزيلي تيم فوتبال يوونتوس آماده انتقال به پاري‌سن‌ژرمن است و با اين جابه‌جايي راه را براي ورود هموطنش در رئال‌مادريد، مارسلو به بيانکونري باز خواهد کرد. از پاريس اخباري به گوش مي‌رسد مبني بر اينکه قهرمان فرانسه با شروط شخصي ساندرو موافقت کرده و اکنون دو باشگاه مي‌توانند بر سر رقم قرارداد انتقال اين بازيکن برزيلي مذاکرات‌شان را آغاز کنند. اين در حالي است که از منچستريونايتد، چلسي و منچسترسيتي هم به عنوان مشتريان ساندرو نام برده مي‌شود. در همين حال گفته مي‌شود که اگر ساندرو يووه را ترک کند، جاي خود را به مارسلو خواهد داد؛ بازيکني که دوست صميمي کريستيانو رونالدو، ستاره جديد بانوي پير است و ظاهراً تمايل دارد به دوران بازيگري‌اش در کنار کاپيتان تيم ملي پرتغال ادامه دهد.

بسکتبال جام ويليام جونز

ايران بر نماينده ژاپن غلبه کرد

ايران در دومين بازي خود در جام ويليام جونز موفق به کسب يک پيروزي ديگر شد.تيم ملي «ب» بسکتبال ايران در دومين ديدار خود در جام ويليام جونز به مصاف نماينده ژاپن B رفت و با نتيجه 78 بر 61 به پيروزي رسيد.امير حسين آذري، محمدرضا بهرام زاد، محمد ترابي، سجاد پذيرفته، نويد خواجه زاده، امير حسين خندان پور، وحيد دليرزهان، مبين شيخي، احسان صمدي، رسول مظفري، سالار منجي، محمد يوسف وند، بازيکنان تيم ملي «ب» ايران هستند که هدايت آن بر عهده فرزاد کوهيان است.

کورتوا:

چلسي مرا نيمکت‌نشين نمي‌کند

سنگربان بلژيکي آبي‌پوشان لندن مي‌گويد احتمال دارد که آخرين فصل قراردادش با اين تيم را هم در غرب لندن سپري کند و بعد از آن به هر تيمي که مي‌خواهد ملحق شود.

اين‌ روزها شايعات فراواني درباره پيوستن تيبو کورتوا به رئال مادريد وجود دارد اما او ممکن است تا تابستان سال آينده صبر کند تا به مقصد دلخواهش برود.يک سال ديگر از قرارداد دروازه‌بان بلژيکي چلسي مانده است و او مي‌گويد امکان دارد که اين يک سال را هم در غرب لندن سپري کند به خصوص که مي‌داند چلسي او را نيمکت نشين نخواهد کرد. ماندن در چلسي تا پايان قرارداد، اين امتياز را به کورتوا مي‌دهد تا در پايان فصل به هر تيمي که مي‌خواهد ملحق شود.سنگربان تيم ملي بلژيک در اين باره گفت: من در حال حاضر با مدير برنامه‌‌هايم در تماس هستم تا ببينم چه گزينه‌هايي وجود دارد. تمام گزينه‌هاي براي عملي هستند، ضمن اينکه ممکن است در چلسي بمانم. مردم هميشه شاکي هستند که چرا بازيکنان به قراردادهاي‌شان پايبند نمي‌مانند اما اين بار ممکن است خلاف آن رخ دهد. من فکر نمي‌کنم که چلسي دروازه‌باني با توانايي‌هاي مرا روي نيمکت بنشاند حتي اگر حاضر نشوم قراردادم را با اين تيم تمديد کنم. به هرحال ماندنم در چلسي هم امکان‌پذير است. من زندگي در لندن را دوست دارم.

نظر شما