شناسهٔ خبر: 26328059 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

یادواره نخستین شهید مدافع حرم استان ایلام برگزار شد

یادواره شهید مدافع حرم حشمت سهرابی از مدافعان حرم اهل بیت (ع) در ایلام برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، یادواره شهید مدافع حرم حشمت سهرابی همزمان با سالروز شهادتش در صحن مطهر امام زاده سید سیف الدین محمد(ع) دره‌شهر برگزار شد. برومند سهرابی، پدر این  شهید مدافع حرم در این مراسم بیان کرد: شهادت راهی است که فرزندم انتخاب کرد و من به آن افتخار می کنم.   فرزندم امانت خدا بوده و خوشحالم که با افتخار این امانت اللهی را برگرداندم، ایشان تا شنید تکفیری‌ها تهدید کرده‌اند به حرم حضرت زینب(س) حمله خواهند کرد خیلی به او برخورد.

وی یادآور شد: اگر بشود من می‌روم. من هم فکر نمی‌کردم آن قدر جدی باشد، اما او برای دفاع از حرم اهل بیت راهی جبهه مقاومت شد.

حشمت سهرابی متولد دهستان ارمو شهرستان دره شهر از ساتان ایلام است که در دوم تیر ماه سال ۱۳۹۲در منطقه حماء سوریه به شهادت رسید.

این شهیددر آخرین نامه‌اش نوشته است: «اینجا می‌شود بهترین و بدترین روزها و تلخ و شیرین زندگی را مرور کرد. می‌توان دوران کودکی از آن جا که یادآوری می‌کند را دوره کرد، می توان فکر کرد برای اصلاح و بهبود.

رفتن و رفتن. چقدر دلبستگی. چقدر دلتنگی. آه خدایا! تمام عمر ما آدم نیمی به دلبستگی و نیمی به دل کندن در گذر است. کدام قبول توست؟ دل دادن و سردادن برای خوبانت که زیباست. خدایا! ما را گرفتار دنیا نکن و مگذار دنیا فریب‌مان دهد که دانای حکیم فقط تویی.»

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما