شناسهٔ خبر: 26286212 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

درام دلهره‌آور هندی در اروپا

«انتقام» شاهرخ خان از آمیتاب باچان

همکاری مشترک تازه آمیتاب باچان و شاهرخ خان، فیلم بدون نامی است که حال و هوایی جنایی و پررمزوراز دارد. سوجوی گوش کارگردان فیلم است و تاپسی پانو، نقش مقابل باچان را در آن به عهده دارد. در حالی که باچان نقش اصلی فیلم را بازی می‌کند، شاهرخ خان تهیه‌کننده آن است و قرار نیست در آن بازی هم داشته باشد. شرکت فیلمسازی رد چیلی اینترتینمنت شاهرخ خان، این درام دلهره‌آور را با هزینه‌ای 50 کروری تهیه می‌کند. شاهرخ خان که سال قبل درام دلهره‌آور «اتفاق» را تهیه کرد، بسیار مایل بود فیلم دیگری در این ژانر تولید کند.

صاحب‌خبر -

فیلمنامه فیلم بدون نام تازه باچان و خان، با نگاهی به فیلم مشهور اسپانیایی «مهمان ناپیدا» نوشته شده است. نسخه هندی فعلا با نام «انتقام/ بدلا» جلوی دوربین میرود و احتمال تغییر این نام وجود دارد. قبل از این دو صنعت سینمای کره جنوبی و ایتالیا هم نسخههای کرهای و ایتالیاییزبان مهمان ناپیدا را تهیه کرده است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، کلید فیلمبرداری انتقام خیلی بیسروصدا هفته قبل در لوکیشنهای غریب شهر گلاسکو زده شد. گروه سازنده پس از پایان کار در این شهر، راهی چشماندازهای سرسبز اسکاتلند خواهند شد. ظاهرا هیچ یک از صحنههای فیلم، در لوکیشنهای کشور هند فیلمبرداری
نخواهد شد.

در داستان فیلم، تاپسی پانو (که در یک سال اخیر موفقیت زیادی در بالیوود به دست آورده) یک تاجر موفق است، که شبیه چیزی نیست که به نظر میرسد. در پشت چهره آرام و پرکار او، کاراکتری مرموز وجود دارد که رازی پنهان را در خود دارد. گذشته و زندگی این تاجر موفق، پای یک افسر مامور تحقیق سمج و کنجکاو را به ماجراها باز میکند.

باچان نقش این افسر کارکشته را به عهده دارد. شنیده میشود شاهرخ خان به عنوان بازیگر مهمان، نقش کوتاهی در انتقام بازی خواهد کرد. او و باچان در چند فیلم پرفروش دو دهه اخیر سینمای هند، همبازی بودهاند. از جمله این فیلمها میتوان به «گاهی خوشی گاهی غم» و «محبتها»
اشاره کرد.

نظر شما