شناسهٔ خبر: 26286187 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

استیون سیگال در روسیه

فرار به جلو یا ...؟

آیا نمایش تلویزیونی ورزشی استیون سیگال در روسیه، برای فرار از مشکلاتی است که در خاک آمریکا برایش بوجود آمده است؟ این بازیگر و ورزشکار جنجال ساز آمریکایی، یک نمایش تلویزیونی در کشور روسیه راه می‌اندازد. شبکه تلویزیونی روسی سیتیزن تهیه‌کننده این برنامه مسابقه‌ای ورزشی است که حال و هوایی شبیه برنامه معروف کشتی کج آمریکایی‌ها دارد.

صاحب‌خبر -

این برنامه به صورت زنده تهیه و به روی آنتن میرود و در آن، قهرمانان کشتی کج روی رینگ با یکدیگر مبارزه کرده و برای هم کرکری میخوانند! شرکتکنندگان در مسابقه الزاما روسی نیستند و از ملیتها و کشورهای مختلف خواهند بود.

این برنامه با همکاری فدراسیون بینالمللی کشتی کج برپا میشود و قرار است به یکی از پربیننده ترین برنامههای نمایشی تلویزیون روسیه تبدیل شود.

اولین اپیزود برنامه همین روزها روی آنتن میرود. استیون سیگال در کنار تهیه برنامه، مجری آن هم هست و روی رینگ ورزشکاران را به تماشاگران حاضر در محل معرفی میکند. مکان برگزاری مسابقات بزرگترین مکان ورزشی شهر مسکو به نام وگاس سیتی هال خواهد بود. امین آگالاروف ستاره موسیقی پاپ روسیه همراه با خانواده برنامهساز خود، سیگال را در حرکت تازهاش همراهی میکند. به گفته سیگال: «آگالاروف کمک کرد تا این رویا به واقعیت بپیوند. هدف ما خلق موقعیتی است که روسیه هم بتواند در این حرکت پرطرفدار ورزشی همراه و شریک باشد.

همیشه تفاوتهایی در ورزش بوکس وجود داشته و حالا وقت آن است که مدل روسی آن را هم تجربه کنیم.»

اما حرکت تازه سیگال در روسیه با واکنشهای متفاوتی همراه بوده است. این روزها او هم مثل تعدادی از هنرمندان و چهرههای سرشناس هالیوودی متهم به آزار جنسی است.

ژانویه گذشته یک پرونده آزار جنسی علیه سیگال در دادگاه لس آنجلس گشوده شد و این بازیگر باید در دادگاه از خود دفاع کند. در عین حال، برنامه تلویزیونی او در روسیه هم با جنجال همراه شده است.

نظر شما