شناسهٔ خبر: 26282963 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

جام جهانی 2018 - روسیه

صعود محتمل مکزیک و دومین شکست کره جنوبی

تیم ملی مکزیک در دیدار برابر کره جنوبی به برتری دو بر یک رسید.

صاحب‌خبر -
در دومین بازی از دهمین روز مسابقات جام جهانی روسیه تیم های مکزیک و کره جنوبی از ساعت 19:30 و از گروه ششم به مصاف هم رفتند.

به گزارش نامه نیوز، مکزیک در بازی نخست برابر آلمان پیروز شد و کره نیز بازی را به سوئد واگذار کرد و نماینده آسیا برای داشتن شانس صعود به دنبال کسب امتیاز از این بازی بود.

برای مکزیک در این بازی گیرمو اوچوآ، کارلوس سالسیدو، هکتور مورنو، ادسون آلوارس، خسوس گایاردو، هکتور هررا، میگل لایون،آندرس گواردادو(68- رافائل مارکس)،کارلوس ولا(77- جوانی دوسانتوس)، اایروینگ لوسانو(71- خسوس کورونا) و خاویر هرناندس بازی کردند.

در ترکیب تیم کره نیز جو هیوون وو، جانگ هیون سو، کیم یونگ وون، لی یونگ،کیم مین وو(84- هونگ چول)، جو سه یونگ(64- لی سئونگ وو)، کی سونگ یئونگ، مون سئونگ مین(77- جونگ وو یونگ)، هوانگ هی چان، لی جائه سونگ و سون هئونگ مین به میدان رفتند.

در دقیقه 26 توپ در محوطه جریمه کره به دست مدافع این تیم برخورد کرد و داور نیز نقطه پنالتی را نشان داد. کارلوس ولا پشت توپ قرار گرفت و دروازه را باز کرد.

در دقیقه 66 کی سونگ یئونگ در میانه زمین توپ را لو داد تا ولا یک ضد حمله سریع تدارک بدهد و چیچاریتو را در موقعیت گلزنی قرار دهد که هرناندس فرصت طلب هم با سر توپ عالی، جای گذاشتن هیون سو دروازه کره را برای دومین بار در این مسابقه باز کند.

کره که موفق به ایجاد موقعیت گل زیادی نشده بود در دقیقه 93 توسط سونگ هیون مین به زیبایی دروازه مکزیک را باز کرد اما فرصتی برای زدن گل تساوی نداشت و در نهایت مکزیک دو بر یک پیروز شد تا با کسب 6 امتیاز صعودش را قطعی کند و کره نیز حذف شود.

نظر شما