شناسهٔ خبر: 26228149 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 گروه B جام جهاني

حذف مراکش از روسيه

مراکش با باخت مقابل پرتغال از گردونه مسابقات جام جهاني حذف شد.رقابت هاي گروه B جام جهاني 2018 روز گذشته پيگيري شد که در يکي از بازي ها دو تيم هم گروه ايران، مراکش و پرتغال به مصاف هم رفتند که اين ديدار در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود پرتغال به پايان رسيد. با اين نتيجه پرتغال 4 امتيازي شد و مراکش هم بدون امتياز ماند.

سوژه جديد براي حمله به قهرمان جهان

سرعت فغاني بيشتر از مدافع آلمان!

بعد از آنکه آلمان‌ها در مسابقه اولش به طرز شگفت‌انگيزي يک بر صفر مغلوب مکزيک شدند، رسانه‌ها از سرعت کم بازيکنان ژرمن‌ها انتقادکردند.شبکه ز.د.اف آلمان تصويري را منتشرکرد که در آن مشخص کرد در صحنه منجر به گل لوزانو، سرعت داور ايراني يعني عليرضا فغاني از کيميش مدافع تيم ملي آلمان بيشتر بوده است.

براساس آمار اين شبکه، سرعت لوزانو 29 کيلومتر برساعت بود. در حالي که سرعت حرکت فغاني 21 کيلومتر برساعت و سرعت کيميش بالغ بر 17 کيلومتر بر ساعت بود.

شفر، در شوک مصاحبه پندار توفيقي

وينفرد شفر از مصاحبه اخير پندار توفيقي درباره عدم نياز او به بازيکن جديد خارجي در شوک است.

سرمربي آلماني استقلال باورش نمي شود که چطور پندار توفيقي گفته است اين مربي براي فصل آينده استقلال بازيکن جديد خارجي معرفي نکرده است. او اين گفته را در گفت و گو با کادرفني اش به نوعي غيرقابل باور خوانده است.

در روزهاي گذشته از احتمال جذب بازيکن خارجي جواني در خط حمله به استقلال سخن گفته شده بود و حالا شايد بناي استقلالي ها اين باشد که پروژه جذب بازيکن جديد خارجي شان را در سکوت کامل خبري پيش ببرند.

پروژه جهانبخش - ناپولي به کجا رسيد؟

تقريبا منتفي!

درحالي که پيش از جام جهاني خيلي از رسانه‌ها عليرضا جهانبخش را خريد بزرگ ناپولي مي‌ناميدند اما اين انتقال احتمالا منتفي است.عليرضا جهانبخش، ستاره جوان تيم ملي ايران پس از جام جهاني فوتبال به يک تيم بزرگ خواهد پيوست و از ليگ هلند مي‌رود. اين احتمالا مهم‌ترين اتفاقي خواهد بود که بعد از جام جهاني شاهدش خواهيم بود ولي آن تيم ديگر ناپولي نيست.ناپولي که مديرش قبل از جام جهاني گفته بود بازيکني جواني را خريده که در ليگ اروپايي بيست گل زده است، حالا ديگر در صف پيشنهادهاي اولويت دار جهانبخش نيست.

او خودش بازي در ليگ هاي آلمان و انگليس را براي ادامه فوتبالش ترجيح مي‌دهد. چون در اين دو کشور مشکل زبان هم نخواهد داشت. عليرضا اين روزها در تيم ملي يکي از بازيکنان کليدي است.

نظر شما