شناسهٔ خبر: 26223593 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

دلیری خبر داد

هدایت پایان‌نامه‌های دانشجویی به سمت استارتاپ‌ها/ ایده‌های نو به کمک حمایت از کالای ایران ساخت می‌آید

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی رئیس جمهوری گفت: در دوره‌ پیشین این جشنواره ایده‌های درخور توجه و خوبی به جشنواره راه یافت و امسال نیز ...

صاحب‌خبر -

علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و دبیر بخش ایده‌بازار جشنواره ملی فرهنگی و هنری ایران‌ساخت گفت: با توجه به این‌که سال جاری از سوی مقام معظم رهبری حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است، جشنواره ملی فرهنگی و هنری ایران‌ساخت در دوره دوم با ساختاری پویاتر و عزمی جدی‌تر در حمایت‌ از ایده‌های نوآورانه کمک‌کننده به حمایت از کالای ایران‌ساخت برگزار می‌شود.


وی افزود: ایده‌بازار که یکی از بخش‌های مهم و کلیدی این جشنواره به‌شمار می‌رود، با روش‌های جدیدی در حمایت از ایده‌های خلاق حوزه بازار کالای ایرانی گام بر می‌دارد. امسال توجهی ویژه به نوآوری و بهره‌مندی از فناوری در ایده‌های این حوزه صورت می‌گیرد تا گام‌ها در عرصه حمایت و فرهنگ‌سازی کالای ایران‌ساخت مؤثرتر باشد.


معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری با اشاره به سازوکارها و شیوه‌های نو برای فراخوانی و جذب ایده‌های گوناگون در این دوره جشنواره اظهار کرد: خوشبختانه در دوره‌ پیشین این جشنواره ایده‌های درخور توجه و خوبی به جشنواره راه یافت و امسال نیز با پیاده‌سازی شیوه‌ها و نیز محورهای جدید، راه برای ورود ایده‌های نو فراهم می‌شود.


دلیری افزود: چند آیتم جدید در این دوره به بخش ایده‌بازار افزوده می‌شود که روش‌های جذب یا تامین سرمایه، جذب سرمایه‌گذار، ترویج فرهنگ سرمایه‌گذاری جسورانه، حمایت از استارتاپ‌های ایرانی که هریک از این حوزه‌ها، تشنه ایده‌های جدید هستند، در ساختار جشنواره حمایت می‌شوند. همچنین ترغیب و هدایت پایان‌نامه‌های دانشجویی به این سمت‌وسو نیازمند روش‌های خلاقانه و جدید است که از روش‌های نو در این موضوع نیز حمایت خواهد شد. انتخاب شتابدهنده برتر، استارتاپ برتر و نهادهای مالی برتر در حوزه حمایت از کالای ایرانی از بخش‌های جدید دومین جشنواره ملی فرهنگی، هنری ایران ساخت است.

نظر شما