شناسهٔ خبر: 26209011 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

سینماهای البرز تمایلی برای پخش فوتبال ندارند

چند سال پیش بود که پخش مسابقات جام جهانی فوتبال 2010 آفریقای جنوبی و پخش مستقیم آن در برخی سالن‌های سینمای ایران مردم را به وجد آورد. از طرفی سینماداران نیز در حال گذراندن دوره درخشانی بودند؛ به‌گونه‌ای که در همان مدت کوتاه توانستند ضرر و زیان اکران فیلم‌های سینمایی را جبران کنند. این اتفاق، تجربه ناب و تازه‌ای برای فوتبال دوستان و سینمادارها بود و باعث شد در سال‌های بعد هم ادامه پیدا کند.

صاحب‌خبر -

امسال هم اولین روز نمایش بازی‌های جام جهانی در سینماها با استقبال بالای مردم از بازی ایران و مراکش همراه شد و اغلب قریب به اتفاق سالن‌ها تمام بلیت‌هایشان را فروختند، اما ظاهرا هنوز هیچ مجوزی برای پخش بازی‌های جام جهانی فوتبال در سینماهای استان البرز صادر نشده است.

شمس‌الزمان فولادوند، معاون هنری ـ سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق دستورالعمل وزارت ارشاد قرار بود سینماهای متقاضی پخش بازی‌های جام جهانی، مدارکی ارائه و زمینه پخش بازی‌ها را فراهم کنند. فولادوند ادامه داد: مدارک و شرایط مورد نیاز برای پخش مستقیم فوتبال به تمام سینماهای استان ابلاغ شده ولی متاسفانه هیچ‌کدام از صاحبان سینماهای استان، مدارک را ارسال نکرده‌اند. او افزود: تقاضای صرف در این حوزه کافی نبوده و در صورت عدم ارائه مدارک، ارشاد نمی‌تواند مجوزی صادر کند.

نظر شما