شناسهٔ خبر: 26194173 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

پومسه کاران اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص شدند

ترکیب تیم های ملی پومسه مردان و بانوان کشورمان برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸- جاکارتا مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون تکواندو، هجدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از ۲۸ مردادماه به مدت ۵ روز در اندونزی برگزار می شود. این رقابت ها در بخش پومسه روز ۲۸ مردادماه انجام خواهد شد.

تیم ملی پومسه مردان کشورمان برای حضور در این دوره از بازی های آسیایی از  ۱۲ خردادماه تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو آغاز کرده است.

کوروش بختیار، امیررضا مهربان، علی سهرابی و محمد صادق فتوحی نمایندگان پومسه ایران در بازی های آسیایی هستند؛ علیرضا ابراهیمی نیز به عنوان ذخیره در کنار تیم حضور دارد.

هدایت این تیم برعهده «سانگ میونگ کیم» به عنوان سرمربی است و مهدی صمدیان به عنوان مربی است.

همچنین اردوی تیم ملی پومسه زنان کشورمان از روز ۱۲ خردادماه تمرینات خود را زیر نظر فاطمه اسدپور به عنوان سرمربی آغاز کرده اند و با توجه به شرایطی که اجرا فرم های بخش پومسه نوین دارد مژده سلیمان پور (مربی ژیمناستیک) نیز در کنار تیم حضور دارد.

با اعلام زهرا سروی نایب رئیس فدراسیون تکواندو، مهسا صادقی، مرجان سلحشوری، مرجان تاجی رستم آبادی و فاطمه حسام اعضای تیم ملی پومسه کشورمان را تشکیل می دهند. نرگس میناخانی نیز به عنوان ذخیره در کنار تیم حضور دارد.

ترکیب تیم های ملی پومسه اعلام شد

گفتنی است؛ پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندو کشورمان مبنی بر اضافه شدن پومسه به بازی های آسیایی و موافقت کمیته برگزاری بازی ها، برای نخستین بار در هجدهمین دوره این مسابقات شاهد برگزاری رقابت های پومسه خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما