شناسهٔ خبر: 26181001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رهنما در گفتگو با دانشجو:

برخی از نمایندگان به جای موج‌سواری رسانه‌ای به وظیفه‌ خود بپردازند

مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه صنعتی قوچان گفت: برخی از نمایندگان اگر خوب بنگرند، تعداد زیادی اژدهای هفت سر فساد را می‌توانند در اطرافشان ببینند که گاها به برخی از مسئولان کشور نزدیک هستند.

صاحب‌خبر -

زینب رهنما، مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه صنعتی قوچان در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: نسل جوان امروز، بیدارتر و هوشیارتر از آن است که برخی بتوانند با طرح مسائل حاشیه افکار عمومی را از مطالبه ‌گری منحرف کنند.

 

رهنما افزود: عربستان سعودی یکی از اعضای سازمان جهانی مبارزه با پولشویی موسوم به FATF است، پولشویی ها و حمایت های فزاینده مالی عربستان از تروریسم های منطقه غرب آسیا از جمله داعش بر کسی پوشیده نیست و مستندات آن موجود است، سازمانی که نتوانسته مانع تخلفات روشن عربستان از قوانین و مصوبات خودشان باشد، چطور می تواند باعث جلوگیری از فساد شود؛ البته عربستان یک مثال است؛ سایر کشورهای عضو هم همین وضعیت را دارند.

 

مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه صنعتی قوچان ادامه داد: هر کشوری باید خودش با فساد مبارزه کند و با استفاده از سازوکارهای مفید و شفاف این مشکل را برطرف کند، تصویب این طرح ضرر کشور ماست و اثر مثبتی ندارد، ریز و درشت تراکنش های مالی ما در اختیار کشورهایی قرار می گیرد که لحظه ای از تهدید و دشمنی ما دست برنمی دارند.

 

وی با انتقاد از دوقطبی سازی قومیتی گفت: مضحک تر از همه این است که با تصویب این طرح، ایران بایستی برخی از شخصیت ها، مسئولین و نهادهای خود را تحریم کند، به عنوان مثال نباید با سپاه قدس هیچ تراکنش مالی داشته باشد چرا که از منظر سازمان های بین المللی، سپاه قدس حامی تروریسم است.حال نماینده ای که در حیطه سالم سازی اقتصاد مسئولیت دارد به جای عمل درست به وظیفه خود، به دو قطبی سازی می پردازد و از اژدهای هفت سر فساد در دیار خراسان می نویسد.

 

رهنما اظهار کرد: دیار خراسان، دیار بزرگ مردانی چون شریعتی، مطهری، هاشمی نژاد، برونسی، کاوه، صیاد، ابوحامد و فاطمیون است، اگر خوب بنگرند تعداد زیادی اژدهای هفت سر فساد را می توانند در اطرافشان ببینند که گاها به برخی از مسئولین کشور نزدیک اند.

 

مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه صنعتی قوچان خطاب به بعضی از نمایندگان مجلس گفت: پیشنهاد می کنم به جای موج سواری رسانه ای که گاهی درب توالت است و گاهی قطبی سازی قومیتی، به وظایفی که به عهده داریم، بپردازیم، بنده به نمایندگی جمعی از جوانان دلسوز، از کمیسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد مجلس شورای اسلامی، پیگیری مجدّانه طرح اعاده اموال نامشروع مسئولین را خواستارم.

برخی از نمایندگان به جای موج‌سواری رسانه‌ای به وظیفه‌ خود بپردازند

نظر شما