شناسهٔ خبر: 26154465 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کامران در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:

باید با مزاج اشرافی گری که خوره به جان نظام انداخته برخورد شود/ در هر سه قوه ریخت و پاش وجود دارد

نماینده مردم اصفهان گفت: باید با مزاج اشرافی گری که خوره به جان نظام انداخته برخورد شود.

صاحب‌خبر -

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیرامون اظهارات اخیرش که در گفتگویی به ریخت و پاش های مسئولان اشاره کرده بود، اظهار داشت: این ریخت و پاش ها را هر سه قوه دارند به نحوی که هیچ یک حاضر نیستند حتی یکی از چراغ هایشان را کم کنند.


وی افزود: این در حالی است که بسیاری از افراد در کرمانشاه پس از زلزله این شهر از امکانات و شرایط لازم برخوردار نیستند.


کامران با طرح این پرسش که مگر چه تفاوتی میان رئیس مجلس با یک دربان است، تصریح کرد: پاویون برای مقامات هست برای دربان هم هست.

نماینده مردم اصفهان تاکید کرد: اگر یک مسئولی مریض شود، چندین دکتر به بستر او می آورند اما اگر در به دری را به بیمارستان ببرند باید مدام پیگیری کرد تا به داد او برسند باز خداروشکر که عزائیل با هیچکس تعارف ندارد.


کامران با بیان اینکه اشرافی گری در بیمارستان و مرگ و میر هم وجود دارد، افزود: باید با مزاج اشرافی گری که خوره به جان نظام انداخته برخورد شود.حال اگر کارمندی اعتراض کند به جای تشکر زیرآب او را می زنند.


وی در خصوص صحبت های اخیرش پیرامون تعمیر و ساخت سوریس های بهداشتی مجلس با هزینه گزاف خاطرنشان کرد: بنده حساب کردم در هر هفت طبقه مجلس دو سرویس بهداشتی قرار دارد که اگر قرار باشد برای هر کدام از آنها 26 میلیون تومان هزینه شود چیزی حدود 300 میلیون تومان می شود که با این پول می شود چند قنات آباد کرد.

کامران در پایان خاطرنشان کرد: البته با اعتراض بنده روند تعمیرات سرویس های دستشویی طبقه ای که دفتر بنده در انجا قرار دارد، متوقف شد.

نظر شما