شناسهٔ خبر: 25782321 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

چه بازيکناني در ليست ورود و خروج استقلال هستند؟

صاحب‌خبر -

مديران باشگاه استقلال با صحبت‌هايي که با وينفرد شفر انجام داده‌اند، ليست ورودي‌هاي فصل آينده خود را اولويت‌بندي کرده‌اند تا بر اساس آن، اقدام به جذب بازيکن کنند.

در خط حمله، گزينه‌هايي چون مرتضي تبريزي (ذوب‌آهن)، مرتضي آقاخان (پيکان)، روح‌الله باقري (خونه‌به‌خونه بابل) و ... قرار دارند. تبريزي با ذوب‌آهن يک سال ديگر قرارداد دارد و قرار است باشگاه استقلال در روزهاي آينده نامه رسمي خود براي جذب اين بازيکن را به باشگاه ذوب‌آهن بدهد. آقاخان، مهاجم پيکان هم به‌دليل پيشنهاد مالي بالايي که داده، در حال حاضر از ليست استقلال خارج شده است، مگر اينکه در روزهاي آينده اتفاق ديگري رخ دهد. باقري، مهاجم فصل گذشته خونه‌به‌خونه بابل که نمايش خوبي در اين تيم داشت و توانست خودش را به‌عنوان چهره معرفي کند نيز مورد توجه استقلالي‌ها قرار گرفته و مذاکراتي هم با او انجام شده است. قرار است در روزهاي آينده اين مذاکرات نهايي شود.

در خط دفاع، محمد دانشگر مدافع فصل گذشته سايپا در تيررس استقلالي‌هاست. اين بازيکن از چند تيم ليگ برتري از جمله پرسپوليس پيشنهاد دارد که روند مذاکراتش با آبي‌پوشان تهراني مثبت بوده است.

در خط هافبک، فرشاد محمدي‌مهر و ميثم تيموري از پارس جنوبي نفراتي هستند که از سوي استقلالي‌ها صحبت‌هاي اوليه با آنها شده است. پيوستن اين دو بازيکن هم طي روزهاي آينده بايد با تصميم کادر فني نهايي شود.براي سهميه زير 21 سال، هر تيمي مي‌تواند چند بازيکن جذب کند که استقلالي‌ها با تعدادي از بازيکنان رده نوجوانان و جوانان به توافق رسيده و کار امضاي قراردادها آنها نيز به‌زودي انجام مي‌شود. معروف‌ترين بازيکن در اين بين اللهيار صيادمنش است که اگر مشکل حقوقي او با باشگاه سايپا حل شود، قراردادش با استقلال را امضا خواهد کرد.در مورد ليست خروجي هم، گزينه‌هاي زيادي مطرح شده، اما قرار است تا زماني که بازيکنان مدنظر جذب نشوند، ليست خروجي داده نشود. پيگيري‌ها نشان مي‌دهد که بازيکناني چون بهنام برزاي، جابر انصاري و علي قرباني در ليست خروج هستند. در اين باره هم گفته مي‌شود که شفر بايد نظر نهايي را بدهد و شايد يکي از اين سه بازيکن در استقلال بمانند.

اسامي مطرح‌شده ممکن است دستخوش تغييراتي شده و بر اساس روند مذاکرات، ساير بازيکنان ديگر ليگ برتري در ليست استقلال قرار بگيرند.

نظر شما