شناسهٔ خبر: 25744906 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

استقبال سرخابی‌ها از دربی در آسیا

نیمه‌نهایی به هم می‌خوریم

استقلال و پرسپولیس در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به هم نرسیدند. آبی‌ها به السد خوردند و قرمزها به تیم الدحیل. خیلی‌ها دوست داشتنند این دو تیم بهم بخورند و شاهد دو دربی جذاب در آسیا باشیم این اتفاق اما رخ نداد.

صاحب‌خبر -

جالب اینجاست که خود سرخابیها هم تمایل زیادی نداشتند این اتفاق بیفتد و هر کدام نظرشان این بود که به السد قطر بخورند تا الدحیل. به هر حال تیم الدحیل قدرتمندتر است. پرسپولیس در مرحله گروهی موفق شد السد را ببرد و استقلال هم سابقه شکست این تیم قطری را در کارنامه دارد. وینفرد شفر وقتی با این سوال روبهرو میشود که دوست نداشتید با پرسپولیس در آسیا بازی کنید، مکثی میکند و میگوید: «واقعیت این است که من همیشه از بازی و تقابل با پرسپولیس لذت میبرم، ولی ترجیحم این است که در نیمه نهایی با قرمزها بازی کنیم نه در مرحلهای که حالا هستیم.» شفر یک دلیل هم دارد: «در این صورت به نفع فوتبال ایران خواهد بود چراکه یک تیم ایرانی در فینال حاضر خواهد بود. فکر من این است. حالا چه بهتر که آن تیم استقلال تهران باشد.» شایان مصلح، مدافع قرمزها هم در این باره میگوید: «خب من هم دوست داشتم مرحله بعد به استقلال بخوریم. البته قرعه ما سخت است. استقلال بهمراتب قرعه راحتتری نسبت به ما دارد.» فرشاد احمدزاده هم در این باره توضیح میدهد: «ما هم دوست داریم صعود کنیم و انشاءا... در نیمه نهایی آسیا به استقلال بخوریم.»

گرچه برخورد استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می توانست به ما تضمین دهد که یک ایرانی به نیمه نهایی این لیگ راه پیدا می کند ؛ اما حالا می توانیم امیدوار باشیم که با عملکرد درخشان و هوشیارانه دو تیم دربرابر تیم‌های قطری ، می توانیم این بازی را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان یعنی در فینال غرب آسیا شاهد باشیم . البته همه این فرضیه ها زمانی قدرت می‌گیرد که عملکرد 2 تیم را در آغاز لیگ برتر فصل بعد ببینیم .

نظر شما