شناسهٔ خبر: 25744511 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

رونمایی از چادر «کرپ‌ناز»

چادر مشکی تولید داخلی با برند کرپ ناز در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم رونمایی می‌شود. حمید قبادی دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس کشور درخصوص بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم و این‌که چه مقدار در این بخش به تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی توجه شده، گفته است بخش و توزیع محصولات ایرانی یکی از اهداف مهم در برپایی بخش عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن کریم بوده است.

صاحب‌خبر -

به گفته او از سال گذشته روند فعالیت کارخانجات ایرانی شکل گرفت که اولین کارخانه چادر مشکی در ایران اولین محصولات خودش را با عنوان حجاب شهر کرد در نمایشگاه قرآن کریم عرضه کرد و مردم برای اولین بار با این عنوان آشنا شدند.

آنطور که مشاور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته است امسال علاوه بر آن کارخانه قبلی که امسال نیز حضور جدی دارد محصولات دومین کارخانه چادر مشکی تولید داخلی با برند کرپ ناز در بیستوششمین نمایشگاه قرآن کریم رونمایی خواهد شد.

قبادی با اشاره به اینکه بیشتر چادر مشکیها در داخل کشور غیرایرانی هستند اما محصولات دوخته شده نمایشگاه همه ایرانی و تولید داخلیاند، گفت: چادر رنگیها نیز از تولیدات داخلی بهشمار میروند، همچنین در بخش شال و روسری و مانتوهای اسلامی ما شاهد تولیدات داخلی هستیم به طوری که میتوان گفت ما در این بخش به خودکفایی خوبی رسیدیم. قبادی با تاکید بر اینکه بخش عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن کریم امسال با اقدامی جهادی به سوی اجرایی ساختن تحقق شعار سال گام قابل توجهی برداشته است، گفته است مردم نیز تاکید و اصرار به خرید کالاهای ایرانی دارند و استقبال خوبی از خرید کالای داخلی شده است.

نظر شما