شناسهٔ خبر: 25743660 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

سید حسن نصرا...: مراسم روز قدس به صورت گسترده برگزار شود

دبیرکل حزب ا... لبنان در سالروز عید مقاومت ضمن تبریک این عید جهت برگزاری روز قدس به صورت گسترده متعاقب تصمیم ترامپ تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، سخنرانی دبیر کل حزب ا... در هجدهمین سالگرد عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان از دست رژیم صهیونیستی شروع شد.

نصرا... تصریح کرد: امیدواریم که همه مردم جهان و همه انسان های مؤمن امسال به روز قدس توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشند. دبیر کل حزب ا... لبنان عنوان کرد: سالروز آزادسازی، برای درس آموزی، عبرت گرفتن و ساختن آینده از این درس ها بسیار مهم است و عید مقاومت و آزادسازی مأموریتی انسانی، ملی و جهادی در لبنان و جهان است.

سید حسن نصرا... اظهار کرد: باید در عید مقاومت و آزادسازی یاد همه شهدا، اسرا و همه گروه های مقاومت سوریه و جمهوری اسلامی ایران را گرامی بداریم. وی با بیان اینکه امکانات مقاومت از سال ۱۹۸۲ تا سال ۲۰۰۰ چه از لحاظ تعداد نیرو و چه از لحاظ تجهیزات بسیار اندک بود، تصریح کرد: پیروزی دارای ابعاد الهی، انسانی و اخلاقی است و مقاومت در نبردهای بزرگ ثابت قدم و استوار بوده است و این پیروزی را خداوند برای یاران مقاومت به خاطر فداکاری هایشان عطا کرد.

وی با تاکید بر اینکه اعمال فشار بر ایران در راستای توقف کمک های این کشور به مقاومت و همه طرف های حامی آن و جنبش های مقاومت و خانواده های شهدا و جانبازان صورت می گیرد، افزود: زمانی که دشمن صهیونیستی را شکست میدهیم و در مقابل طرح های آمریکا مقاومت می کنیم، طبیعی است که دشمن ما را برای خود تهدید بداند.

برچسب‌ها:

نظر شما