شناسهٔ خبر: 25722243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نوری در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:

دوره آموزشی تربیتی طرح ولایت دانشگاهی در مازندران برگزار خواهد شد/ شروع دوره از ۲۷ تیرماه

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران گفت: دوره آموزشی تربیتی طرح ولایت دانشگاهی در ۵ شهرستان مازندران به صورت شاخص برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -
شهرام نوری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به  برگزاری دوره آموزشی تربیتی طرح ولایت دانشگاهی گفت: طرح ولایت دانشگاهی در دانشگاه‌های ۵ شهرستان مازندران به صورت شاخص برگزار خواهد شد.  
 
نوری بیان کرد: این دوره آموزشی و تربیتی طرح ولایت دانشگاهی به صورت فصلی است و طرح ولایت دانشگاهی در دانشگاه‌های شهرستان‌های ساری، بابل، بابلسر، آمل و چالوس برگزار خواهد شد.  

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با بیان اینکه طرح ولایت دانشگاهی تداوم آموزش دانشجویان شرکت کننده در طرح ولایت استانی سال قبل است، تصریح کرد: این طرح سه روزه و به صورت شبانه روزی برای دانشجویان طرح ولایت سال گذشته برگزار می‌شود تا مبانی تدریس شده بازآموزی و یادآوری شود، این طرح به صورت آزمایشی در دانشگاه‌های مادر استان در سراسر کشور آغاز به کار کرده است.  

نوری در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه دانشگاه مازندران بابلسر به عنوان دانشگاه مادر استان قلمداد می‌شود، این طرح در دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.  

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران  خاطرنشان کرد:  تا کنون ۵۰ نفر از دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه مازندران جهت شرکت در دوره اسلام ناب نام نویسی کرده اند.  

وی افزود: دوره آموزشی و تربیتی اسلام ناب از ۲۷ تیر ماه شروع به کار خواهد کرد و تا ۱۱ مرداد ادامه خواهد داشت؛ دانشجویان شرکت کننده در این دوره به صورت شبانه روزی در دوره شرکت داده می‌شوند.

نظر شما