شناسهٔ خبر: 25689050 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

رفاقت شفر و كی‌روش هم به‌هم خورد؟!

بعد از اختلاف كارلوس و برانكو، احتمالاً باید منتظر دعوای كی‌روش و شفر هم باشید!

صاحب‌خبر -
بعد از اعلام لیست تیم ملی، شفر گفت غیبت وریا غفوری، او را سورپرایز كرده است. او در گفت‌وگو با خبرورزشی هم تأكید كرد نمی‌فهمد چرا وریا و حسینی نیستند. با این حال شفر تلاش كرد خیلی مثبت حرف بزند. او تأكید كرد با این وجود حامی تیم ملی است و همه باید پشت ایران باشند تا در جام جهانی‌ موفق باشند. او همچنین گفت مطمئن است وریا برمی‌گردد. با وجود حرف‌های مثبت شفر، كارلوس روز گذشته حرف‌هایی زد كه شاید بتواند عامل اختلافات دو طرف باشد. در این ماه‌ها شفر همواره تلاش كرد با كی‌روش در تعامل باشد و حتی به دیدار او در پك رفت، كاری كه برانكو نكرد. شفر همواره رفتاری منطقی مقابل تیم ملی داشت ولی حالا با حرف‌هایی كه كی‌روش به زبان آورده، شاید شاهد دعوای او و شفر باشیم. وقتی دیروز از كارلوس سؤال شد كه چرا حسینی از لیست خط خورده، گفت: «سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال 873 دقیقه گل نخورد، خب وقتی چنین ركوردی زده بود و كلین‌شیت‌های خودش را حفظ كرد، به یكباره با تصمیم سرمربی استقلال دیگر برای این تیم بازی نكرد كه خود من هم شوكه شدم.» او درباره وریا غفوری هم دوباره توپ را به زمین شفر انداخت: «نمی‌دانم چگونه شفر از عدم دعوت وریا غفوری به تیم ملی سورپرایز شده است. وقتی در تیم خودش اعتقادی ندارد كه در دفاع راست از وریا استفاده كند و پست او را تغییر می‌دهد، چگونه سورپرایز می‌شود؟!»

به گزارش نامه نیوز ، او تلویحاً خط خوردن این دو بازیكن را به شفر ربط داد و او را عامل این اتفاق دانست، در حالی كه سابقه نشان داده كارلوس اگر بخواهد بازیكنی را واقعاً دعوت كند و رویش نظر كاملاً مثبت داشته باشد، قطعاً نامش را با هر اتفاقی، در لیست می‌گذارد. همین حالا پژمان منتظری معمولاً در استقلال دفاع میانی بوده ولی ظاهراً كارلوس او را به عنوان دفاع راست دعوت كرده است. كی‌روش اگر می‌خواست وریا را می‌برد ولی به هر حال تصمیم گرفت پژمان و رامین رضاییان را دو گزینه نهایی برای پست دفاع راست كند.

حالا باید منتظر ماند و دید بعد از اظهارات كارلوس واكنش وینفرد شفر چیست؟ آیا او به اظهارات كارلوس واكنش نشان می‌دهد؟ بی‌شك شفر این بار تغییر موضع می‌دهد و شاید در فصل جدید شاهد دعواهای جدیدی در فوتبال ایران باشیم.

نظر شما