شناسهٔ خبر: 25681823 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در پی تصویب قطعنامه شورای حقوق بشر:

تل آویو ، سفیران ۳ کشور اروپایی را فراخواند

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد در پی رای مثبت 3 کشور اروپایی به تصویب قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، سفرای این کشورها را برای ارائه توضیح فراخوانده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری شهاب نیوز، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: سفیر 3 کشور اروپایی را فرا خوانده تا به ارائه توضیح در خصوص رای مثبت کشورهایشان به قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد برای تشکیل کمیته تحقیق در مورد جنایات نظامیان اسرائیل در حق مردم فلسطین در تظاهرات های دوشنبه گذشته بپردازند.

 

وزارت خارجه اسرائیل در این بیانیه افزود: سفیر 3 کشور اسپانیا، اسلونی و بلژیک را در پی رای مثبت این کشورها به قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در جلسه فوق العاده این شورا برای ارائه توضیحات فرا خوانده شدند.

 

این قطعنامه با 31 رای موافق به تصویب رسید که اسپانیا، اسلونی و بلژیک کشورهای اروپایی رای دهنده به آن بودند اما در مقابل کشورهای انگلیس، سوئیس و آلمان از تصویب آن امتناع کردند.

 

جلسه فوق العاده این شورا در پی جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی در مرزهای شرقی غزه در جریان تظاهرات های اعتراضی فلسطینیان به انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی برگزار شد.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما