شناسهٔ خبر: 25678163 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

خبرچین

حاشیه‌ها از مسکو تا پاستور

کلا همه ما خوش هستیم به حاشیه. یک وقت‌هایی حاشیه‌های سیاسی بازارش داغ است، یک وقتی اقتصادی و حالا ورزشی. مثلا ترکیب تیم ملی فوتبال که شده محل بحث و جدل و دعوا که چرا فلانی نیست و آن یکی هست و چطور این یکی خط خورده و دیگری نخورده. البته این‌که همه ما صاحبنظریم و می‌توانیم از برجام تا جام‌جهانی 2018 را خوب تحلیل و تفسیر کنیم شکی نیست اما خوب است گاهی بگذاریم حوادث روند خودشان را طی کنند. اینهمه حرص و جوش برای سلامت ما ایرانی‌ها اصلا خوب نیست.

صاحب‌خبر -

گفتیم که حرص و جوش خوب نیست اما خب چه کنیم که سکه دوباره شده دو میلیون تومان و اعصاب برای کارشناسان «خبرچین» باقی نگذاشته است. البته برخی گفتهاند که این دفعه دلیل گرانی 45هزار تومانی سکه در یک روز، ما نیستیم و کار، کار بازارهای جهانی است. با این وجود برخی میگویند که وقتی حتی دلار جهانگیری که چندین هفته روی 4200تومان متوقف مانده بود، دیروز پنج تومان گران شده و رسیده به 4250 تومان(!) دیگر معلوم است که حال و روز سکه چه میشود!

خبر آخر هم برمیگردد به یک حضور و غیاب سیاسی. گاهی رسانهها وقتی از همهجا بیخبر میشوند، میروند در آرشیو نگاه میکنند ببینند که چه کسی است مدتی بیخبر است، بیاوریمش دربارهاش خبر بنویسیم.

در همین راستا روز گذشته خیلیها در فضای مجازی ناگهان نگران حسین فریدون برادر رئیسجمهور شدند که چرا نیست و نکند از کابینه رفته و از این حرفها . ناگفته نماند که جناب فریدون همین روزها در مجلس ترحیم حجتالاسلام طباطبایی رویت شدند. البته درباره اینکه برادر محترم پرزیدنت از کابینه تشریف بردهاند یا نه، دولت حرفی رسما نزده اما همین که یک حاشیه رسانهای کمتر شده، باید قدرشناس باشیم.

نظر شما