شناسهٔ خبر: 25653610 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

مراسم رونمايي از فرش‎هاي جام جهاني 2018؛

هنرمندان، فرهنگ و زيبايي‎هاي تبريز را به دنيا معرفي مي‎کنند

صاحب‌خبر -

 تبريز-توفيقي

شهردار تبريز با تاکيد بر حمايت از هنرمندان و توليدکنندگان تبريزي گفت: هدفگذاري شهرداري تبريز براساس استعداديابي، آموزش و اعزام بازيکنان بومي در قالب تيم ملي به مسابقات جام جهاني در ادوار آينده است.

مهندس ايرج شهين باهر در مراسم رونمايي از شش قطعه فرش اهدايي هنرمندان تبريزي در مسابقات جام جهاني 2018 فوتبال روسيه افزود: هوش و ذکاوت هنرمندان تبريزي در کنار اين شاهکارهاي هنري به نمايش گذاشته مي‌شود.

وي يادآور شد: تبريز در دهه شست به واسطه برگزاري ليگ محلات بازيکنان قدرتمندي به تيم ملي معرفي کرده است و شهرداري تبريز از ابتداي سال جاري با اجراي برنامه‏هاي مدون، توسعه زيرساختهاي ورزشهاي پايه‏اي به خصوص فوتبال را از سر گرفته است.شهين باهر حضور بازيکنان تبريزي در تيم ملي فوتبال را يک ضرورت دانست و متذکر شد: پس از مراحل تملک، احداث 20 ميدان ورزشي در محلات حاشيه‏نشين از امسال آغاز مي‌شود.شهردار تبريز تصريح کرد: رويه غلط صرف هزينه‎هاي کلان تيم‎داري و جذب بازيکنان خارجي فوتبال متوقف مي‌شود و طبق برنامه‎ريزي‎هاي بلندمدت به سمت تحقق هدف قهرمان پروري بومي حرکت مي‌کنيم.

گفتني است مراسم رونمايي فرشهاي نفيس جام جهاني با حضور استاندار آذربايجان شرقي، جمعي از هنرمندان چيره دست فرش دستباف تبريزي، ورزشکاران پيشکسوت ورزش فوتبال، مديران و معاونين شهرداري تبريز در سالن آمفي‏تئاتر شهرداري برگزار شد.

نظر شما