شناسهٔ خبر: 25645165 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

عضو هیات علمی واحد کرمان:

تعهد و عملکرد جهادی، لازمه دستیابی به پیشرفت کشور است

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تعهد و عملکرد جهادی را زمینه‌ساز دستیابی به پیشرفت علمی در کشور دانست.

صاحب‌خبر -
تعهد و عملکرد جهادی، لازمه دستیابی به پیشرفت کشور است
 
 
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امید طیاری، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، مدیریت جهادی را از نوع هنر مدیریت دانسته و توضیح داد: مدیریت جهادی هنر خواستن و توانستن است و مفهومی است که پس از انقلاب اسلامی و با همت جوانان انقلابی مفهوم پیدا کرد.
 
طیاری افزود: مدیریت جهادی زمانی در یک سازمان کارایی و اثر بخشی دارد که به خوبی به عنوان یک سبک مدیریتی اسلامی و ایرانی در بهبود روند اجرایی اثرگذار باشد.
 
معاون توسعه منابع انسانی واحد کرمان کشور را نیازمند حرکت و جهاد علمی دانسته و تصریح کرد: برای تحقق جهاد علمی باید تعهد و مبانی اخلاقی در کنار تخصص و دانش قرار گیرد چراکه علم بدون تعهد و خداشناسی منجر به فاجعه خواهد شد.
 
وی دستیابی به پیشرفت اقتصادی و تجارت کشور را در گرو خروج نهاد‌های علمی، دانشگاهی و تحقیقاتی از هدف بودن به وسیله توسعه اقتصادی دانسته و ادامه داد: در شرایط کنونی باید به دنبال ساز و کار‌هایی باشیم که روش تبدیل ایده به محصول را دنبال کند.
 
عضو هیات رئیسه واحد کرمان نقش تحقیق، توسعه و نوآوری در توسعه و تجاری سازی فناوری را مهم قلمداد کرده و گفت: تحقیق به تنهایی باعث توسعه نمی‌شود بلکه از طریق تولید محصولات صنعتی، بهبود روش‌ها و ارائه خدمات به واحد‌ها و بخش‌های گوناگون جامعه و صنعت زمینه‌های توسعه فراهم می‌شود و وجه تمایز کشور‌های توسعه یافته و در حال توسعه ناشی از همین تفکر فناورانه و تاثیر آن است.
 
 طیاری خواستار حضور محققان، مبتکران و صاحبان ایده‌های خلاقانه در طرح‌های حمایت این واحد دانشگاهی شد.

نظر شما