شناسهٔ خبر: 25625590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل:

زیباترین اعمال درماه مبارک رمضان تلاوت قرآن همراه با تدبر و تزکیه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: ماه رمضان را می‌توان بهترین فرصت برای دانشگاهیان دانست، چرا که زیباترین اعمال در بهار قرآن تلاوت قرآن همراه با تدبر و تزکیه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید فلاح رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در آیین غبارروبی و عطرافشانی مسجد الزهرا (س) واحد بابل ماه رمضان را ماه بندگی خدا دانست و بیان کرد: تلاوت قرآن وجود انسان را متجلی می‌کند و بهترین ماه برای بندگی خداوند و اطاعت از دستورات الهی است.

وحید فلاح خاطر نشان کرد: با توجه به شناخت و اهمیت ماه رمضان، استادان دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی نقش مهمی در فضا سازی و تبیین فضیلت ماه مبارک رمضان دارند.

عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه واحد بابل یک از واحد‌های فعال در حوزه فرهنگی است، افزود: ماه رمضان را می‌توان بهترین فرصت برای دانشگاهیان دانست، چرا که زیباترین اعمال در بهار قرآن تلاوت قرآن همراه با تدبر و تزکیه است.

رئیس واحد بابل بیان کرد: تلاوت قرآن و ادعیه، سخنرانی و کلاس تفسیر سوره نور، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی نماز جماعت و بیان احادیث بین صلاتین، مهم‌ترین برنامه‌های ماه مبارک رمضان در واحد بابل است.

نظر شما