شناسهٔ خبر: 25623485 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

ادامه عملیات نیروهای یمنی علیه مزدوران و سربازان سعودی

نیروهای ارتش و کمیته مردمی انصارالله یمن در ادامه عملیات خود علیه مزدوران و سربازان عربستان سعودی در مناطق مختلف چندین هدف را مورد حمله قرار دادند.

صاحب‌خبر -
یک عضو اعلام مقاومت در یمن در گفت وگو با "تنا" از حملات گسترده نیروهای ارتش و کمتیه مردمی انصارالله یمن به مواضع مزدوران سعودی و سربازان ارتش این کشور خبر داد.
این عضو اعلام مقاومت تصریح کرد: نیروهای ارتش و کمیته مردمی انصارالله یمن موفق شدند در حمله به یکی از مواضع ارتش عربستان سعودی در عمق خاک این کشور دست کم سه سرباز سعودی را از پای درآورده و یک سرباز دیگر را نیز به شدت زخمی کنند.
وی اضافه کرد: یگان‌های موشکی ارتش و کمیته مردمی انصارالله یمن نیز در یک حمله راکتی مواضع مزدوران سعودر در منطق "الطوال" را هدف قرار دادند که در این حمله چند مزدور کشته و زخمی شدند.
به گفته این عضو اعلام مقاومت نیروهای ارتش و کمیته مردمی انصارالله یمن حمله مزدوران سعودی در محور "القذامیل" واقع در صحرای "البقع" را دفع کردند که در این درگیری‌ها نیز چند مزدور سعودی کشته و زخمی شدند.
وی اظهار داشت: در حمله نیروهای یمنی به مواضع مزدوران سعودی در ساحل غربی و استان "الجوف" نیز دست کم چهار خودروی متعلق به نیروهای تحت حمایت عربستان منهدم و تعدادی از مزدوران سعودی نیز جان باختند.

نظر شما