شناسهٔ خبر: 25145829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

دانشجوی دانشکده محیط زیست کرج:

طبق شنیده‌ها ظرف یکی دو ماه آینده دانشکده محیط زیست به طور کامل منحل می‌شود!

دانشجوی دانشکده محیط زیست کرج گفت: طبق شنیده‌ها چنین استنباط می‌شود که ظرف یکی دو ماه آینده دانشکده به طور کامل منحل خواهد شد و تا کنون وضعیت مشخصی برای دانشجویان در نظر گرفته نشده است.

صاحب‌خبر -

دانشجوی معترض دانشگاه محیط زیست کرج در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص وضعیت انحلال این دانشگاه گفت: تصمیمی توسط مسئولان گرفته شده تا دانشگاه را منحل کنند و تکلیف دانشجویان اصلا مشخص نیست.

این دانشجوی معترض ادامه داد: رئیس دانشگاه تا کنون هی چگونه جلسه یا نشستی با دانشجویان برای پاسخگویی در خصوص وضعیت ادامه تحصیل آنان نداشته است.

وی با بیان اینکه دانشجویان از راه‌های مختلف مانند تجمع اعتراضی خواستار رسیدگی به وضعیت خود بودند، افزود: فقط با تجمع دانشجویان برخورد شده و تاکنون کسی پاسخگوی این وضعیت نیست.

دانشجوی معترض دانشگاه محیط زیست کرج تصریح کرد: اساتید، اعضای هیات علمی و کارکنان نیز بلاتکلیف هستند که نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده است.

دانشجوی دانشگاه محیط زیست کرج با اشاره به اینکه اساتید به دلیل وضعیت نامشخص خود یا سرکلاس حاضر نمی‌شوند یا اینکه اهتمامی برای تدریس ندارند، بیان داشت: تعدادی از دانشجویان سال گذشته جلوی وزارت علوم تجمع کردند و تعدادی از دانشجویان به عنوان نماینده وارد وزارت شدند که با وعده‌های پوچ به تجمع دانشجویان پایان دادند.

وی در پایان با بیان اینکه از شنیده‌ها چنین استنباط می‌شود که تا ظرف یکی دو ماه آینده دانشکده به طور کامل منحل خواهد شد، اظهار داشت: معلوم نیست چه به سر دانشجویان خواهد آمد و مگر به راحتی دانشگاه‌های دیگر دانشجویان یک دانشکده منحل شده را پذیرش می‌کنند؟

نظر شما