شناسهٔ خبر: 25120865 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

کارگاه‌های جشنواره، فرصت آشنایی با تجربه‌های سینمای جهان

نیکی مظفری معتقد است جشنواره جهانی فیلم فجر با برگزاری کارگاه‌های تخصصی در به روز شدن سینما و سینماگران ایرانی موثر عمل می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جامجم، نیکی مظفری بازیگر با حضور در پردیس چارسو، کاخ سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره این رویداد سینمایی گفت: نکته قابل توجه در جشنواره جهانی فیلم فجر تعامل و همفکری سینمای جهان با سینمای ایران و تبادل فیلمها بین کشورهای مختلف است.

او با اشاره به برگزاری کارگاهها و ورک شاپهای جشنواره جهانی فیلم فجر بیان کرد: صنعت سینما در جهان از لحاظ تکنیکی سریع به روز میشود و جشنواره جهانی فیلم فجر میتواند در به روز شدن سینماگران و هنرمندان ایرانی موثر باشد.

مظفری در این مورد تاکید کرد: ورک شاپهای تخصصی که هر سال در حوزههای مختلف در جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار میشود برای همه اهالی سینما و هنرجویان مفید است و اتفاق خوبی به حساب میآید.

او گفت: حضور در کارگاههای تخصصی جشنواره جهانی فیلم فجر میتواند برای من بازیگر، راه روشنی را برای رسیدن به هدفی مهم باز کند و همچنین با دیدن فیلمهای خارجی با تکنیکهای بازیگری آشنا میشوم.

مظفری در پایان در مورد حضور فعالان محیطزیست در جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: هر کدام از ما میتوانیم گامهایی هر چند کوچکی برای حفظ محیطزیست برداریم و حضور فعالان محیطزیست نیز با همین هدف است.

نظر شما