شناسهٔ خبر: 25109341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

۱۶ اردیبهشت ماه؛

کارگاه آموزش «موک» در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «موک» ۱۶ اردیبهشت ماه با صدور گواهینامه معتبر، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارگاه آموزش «موک» با سرفصل های آشنایی با انواع موک ها و شیوه های یادگیری، اصول و فنون آموزش مبتنی بر موک، چگونگی راه اندازی موک های آموزشی، طرح تجاری و روش های کسب درآمد مبتنی بر موک ها، اصول تولید محتوای آموزشی برای موک ،تحلیل و بررسی موک های داخلی و خارجی در مرکز آموزش های آزاد دانشگاه خوارزمی برگزار می شود. 

 کارگاه «موک» امکان کسب درآمد بالا، یادگیری رایگان، ایجاد و امکان دوره‌های آموزشی موثر مهمترین عواملی هستند که موک‌ها را به عنوان یکی از محبوب‌ترین و قابل قبول‌ترین فناوری آموزش و یادگیری در عصر حاضر کرده است.  
 
این کارگاه ۱۶ اردیبهشت ماه  با صدور گواهینامه  معتبر، از ساعت ۱۶ تا ۲۰  برگزار می‌شود، محل برگزاری این کارگاه تهران، خیابان رودسر مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه خوارزمی است و هزینه ثبت نام ۷۰ هزار تومان و ۵۰ درصد تخفیف برای دانشجویان همه دانشگاه است.  

 

کارگاه آموزش موک در دانشگاه ازاد خوارزمی برگزار می شود

موک ها(MOOCs) یا دوره های آنلاین باز فراگیر (massive open online course) در واقع وبسایت هایی با امکانات مخصوص و ویژه هستند که به افراد و گروه مختلف (سازمان ها، مدیران، معلمان، پژوهشگران، یادگیرندگان) امکان می دهد تا به بهترین شکل به اهداف مختلف خود دست پیدا کنند.

علاقمندان می توانند  به سایت دانشگاه khu.ac.ir مراجعه کنند.

نظر شما