شناسهٔ خبر: 25101381 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

تهدید طارمی و پرسپولیس

وکیل ایتالیایی ایجنت انتقال دهنده طارمی به قطر طی‌ نامه‌ای به این بازیکن و دو باشگاه الغرافه و پرسپولیس خواستار تسویه مطالبات این ایجنت شد. طارمی طبق تعهدنامه‌ای که امضا کرده باید یک‌صد هزار دلار از طرف خودش و باشگاه پرسپولیس به ایجنت پرداخت می‌کرد. او این پول را از باشگاه الغرافه تحویل گرفته اما به ایجنت واسطه انتقالش پرداخت نکرده است.

صاحب‌خبر -

وکیل یاد شده ده روز به طارمی و پرسپولیس فرصت داده تا نسبت به تسویه این مبلغ اقدام کنند. پس از آن در فیفا طرح دعوی خواهد کرد. باید دید آیا در آستانه جام جهانی طارمی با پرونده دیگری در فیفا مواجه می‌شود؟

احتمال جدایی از الغرافه

مهدی طارمی حالا دیگر شانس بالایی برای جدایی از باشگاه الغرافه در پایان جام جهانی پیش روی خود می‌بیند. این بازیکن که یکباره از پرسپولیس جدا شد تا لژیونر شده و به الغرافه قطر برود، قراردادی یک ساله و نیمه با این باشگاه به امضا رساند و به همین علت باید فصل آینده هم پیراهن الغرافه را به تن کند، اما از آنجا که الغرافه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2018 حذف شده و از سوی دیگر، شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2019 ندارد، این گمانه‌زنی وجود دارد که باشگاه به کاهش شدید بودجه خود برای فصل آینده دست بزند و با همین اقدام، بازیکنان خارجی‌اش از جمله طارمی را آزاد کند که در این صورت، طارمی می‌تواند راهی تیم‌های دیگر در لیگ‌های اروپایی شود.

نظر شما