شناسهٔ خبر: 25065006 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

دادستان همدان با تکذیب عفو بهمن ورمزیار خبر داد:

تعویق اجرای حکم اعدام سارقان مسلح

دادستان همدان از تعویق اجرای حکم اعدام بهمن ورمزیار و همدستش خبر داد.

صاحب‌خبر -

کامران حمزه درباره توقف اجرای حکم اعدام بهمن ورمزیار که قرار بود صبح دیروز ـ سهشنبه ـ اجرا شود، به ایسنا گفت: با توجه به این که دو نفر در سرقت طلافروشی دست داشتند، اجرای حکم بهمن ورمزیار و نفر دیگر به علت مورد قضایی به بعد موکول شد.

وی افزود: این که گفته میشود با دستور مقامات عالیرتبه اجرای حکم اعدام او موقت متوقف شد، چنین چیزی صحت ندارد. دادستان همدان همچنین در گفتوگو با میزان تاکید کرد: اجرای حکم به زمان بعد موکول شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان با رد آنچه در شبکههای اجتماعی و فضای مجازی در بین کاربران منتشر شده است، تصریح کرد: موضوع عفو صحت ندارد.

براساس محتویات پرونده و گزارش پلیس آگاهی همدان، 10 اردیبهشت 94 سرقتی مسلحانه از طلافروشی در محله حصار همدان رخ داد. متهمان چهارنفربودندکه یکی از آنها هنگام فراربازداشت شد. یک نفر از سارقان اصلی طلافروشی که طلاها را حمل میکرد همراه بقیه همدستانش فرارکرد که چند هفته بعد دستگیر شدند و به سرقت یک کیلو و 700 گرم اعتراف کردند و طلاها از آنها کشف شد.

بررسیها نشان داد دو نفراز آنها سابقه کیفری شرارت و چندفقره سرقت داشتهاند. بعداز محاکمه دو نفرشان به اعدام و دو نفر دیگر به حبس محکوم شدند.

این حکم در دیوان عالی کشور مهر تائید خورد. قرار بود سحرگاه سهشنبه دو سارق مسلح اعدام شوند.

نظر شما