شناسهٔ خبر: 2476812 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

"من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم"+تصاویر

جمعی از عاشقان مبارزه با رژیمی که رهبری عزیز آن را "سگ"، "نحس"، نجس" و "حرامزاده" توصیف کرده اند، به تازگی کمپین "من عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستم" را راه اندازی کرده اند. مردم تصاویرشان را می فرستند به وبلاگی با همین نام و به نشانی welovefightisrael.blog.ir؛ باشد که موعد این نبرد قرآنی نزدیک تر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه 598 به نقل از دولت بهار/ "گاهى بعضى از جوانهاى ما که مراجعه میکنند و جوابى نمى‌شنوند، به من نامه مینویسند و التماس میکنند که اجازه بدهید ما برویم در صفوف مقدم با رژیم صهیونیستى بجنگیم. ملت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌ها است و جمهورى اسلامى‌ [هم این را] نشان داده است." این سخنانی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مجمع عالی بسیج در توصیف احساس ملت ایران نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی بیان کردند. جمعی از عاشقان مبارزه با رژیمی که رهبری عزیز آن را "سگ"، "نحس"، نجس" و "حرامزاده" توصیف کرده اند، به تازگی کمپین "من عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستم" را راه اندازی کرده اند. مردم تصاویر و دست نوشته هایشان را می فرستند به وبلاگی با همین نام و به نشانی welovefightisrael.blog.ir؛ باشد که موعد این نبرد قرآنی نزدیک تر شود. در معرفی این وبلاگ آمده است:

«عکس های خود را با پلاکارد (من عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستم) در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هشتگ کنید یا به آدرس زیر ارسال کنید:

WeLoveFightIsrael@chmail.ir

#عاشق_مبارزه_با_اسرائیل

صفحه اینستاگرام کمپین من عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستم

باشد که با ایجاد موجی فراگیر در ایران و تمام کشورهای اسلامی رعب و وحشت بیش از پیش بر دل ترسوهای کودک کش اسرائیل بیفتد و همین رعب بیت عنکبوتی آنها را نابود سازد که حق تعالی در قرآن کریم فرموده است : ...وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُعبَ یُخرِبُونَ بُیُوتَهُم بِأَیدِیهِم وَأَیدِی المُؤمِنِینَ فَاعتَبِرُوا یَا أُولِی الأَبصَارِ حشر/2

برخی از تصاویر ارسالی به این کمپین را در ادامه می بینید:

http://www.dolatebahar.com/media/image/userdata/680795327-1-LABAYK%20(55).jpg


نظر شما