شناسهٔ خبر: 24684966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در آستانه نوروز صورت گرفت

تبریک نوروزی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در پیامی نوروز ۹۷ را به جامعه دانشگاهی کشور تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران نوروز را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

خدای متعال را بر این فرصت سپاس که مجال رویت شکفتن موسم بهار را بر بندگان خود ارزانی داشت. امید است که سال۱۳۹۷، سال بسیار مبارک و پربرکتی در انتظار ملّت ایران باشد و تمامی ایرانیان عزیز، مشمول رحمت و برکت الهی باشند.

عزّت ایران و ملّت عزیزمان در سال ۹۶ از آغاز سال تا پایان سال مشهود بود. دشمنان ما در همه جای دنیا به اقتدار و عظمت ملّت ایران اعتراف کردند؛ هویّت ملّت ایران خودش را در سراسر قضایای گوناگونِ این سال نشان داد. بطور مثال با وجود تمام مشکلات معیشتی، بازهم مردم، با حضور پُرشور و با حمیّت و غیرت در روز بیست و دوّم بهمن شرکت نمودند تا خط بطلان بر وجود افرادی بکشند که از مشکلات معیشتی مردم و مطالبات به حق آنان، قصد داشتند آتش فتنه را برپاکنند که براستی ملت ولایتمدار و انقلابی ایران، هویّت و اهداف این کشور را به همه‌ی دنیا نشان دادند.

امنیّت کشور در این محیط پُرتلاطم منطقه‌ای بلکه بین‌المللی، یک شاخص بسیار عمده برای ملّت ایران بود. امروزه اطراف ما، کشورهایی که همسایگان ما هستند دچار ناامنی شده اند، ملّت ایران بحمدالله و به لطف نیروهای مسلح در طول سال، امنیّتی پایدار را تجربه کرد که آن را مرهون مجاهدات جوانان این مرز و بوم هستیم که بطور مثال جوانانی که تحت عنوان مدافعان حرم نه‌تنها سایه جنگ را از کشور دور نگه داشته اند، بلکه باعث نابودی گروهک تکفیری همچون داعش و برقراری امنیت به کشورهای مسلمان اطراف هم شده‌اند.

اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که در سال ۹۶ برای اولین بار بود که رهبر معظم انقلاب در دو سال متوالی(۹۵ و ۹۶) تقریبا از یک شعار مشابه برای سال جدید استفاده کردند و این نشان از وجود دغدغه‌های جدی در زمینه اقتصادی دارد و در پیام نوروزی سال۹۶، ایشان خاطرنشان فرمودند: «مطالبه‌ی من و مطالبه‌ی مردم از مسئولین عزیز و محترم این است که بر روی دو نقطه تولید و اشتغال متمرکز بشوند و کارها را با برنامه‌ریزی انجام بدهند و ان‌شاءالله در پایان سال نتایج آن را بتوانند به مردم گزارش کنند.»
حال، طبق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و منسوب نمودن شعار دوسال متوالی به اقتصاد مقاومتی و پس از سالگرد چهارمین سال ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، مطلوب است جناب آقای اسحاق جهانگیری؛ ریاست محترم ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، گزارش عملکردی در خصوص تحقق بخشیدن به این مهم، از رسانه ملی به مردم ارائه دهند.

در پایان؛ امید است ملت عزیز ایران تحت عنایات حضرت بقیّةالله(ارواحنا فداه) و با دعای ارواح مطهّر شهیدان و امام بزرگوار و رهبرمعظم انقلاب، سال شاد و خوش و همراه با امنیّت و رفاه را برخوردار باشند.

نظر شما