شناسهٔ خبر: 24657250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

اجرای طرح «آرامش بهاری» و برپایی خیمه معرفت در ۵ بقعه امامزادگان شاخص ورامین

مسئول فرهنگی اوقاف ورامین از اجرای طرح «آرامش بهاری» و برپایی خیمه معرفت در ۵ بقعه امامزادگان شاخص این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام ولی الله مهدوی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس گفت: حدود 44 بقعه در حوزه کاری اداره اوقاف و امور خیریه ورامین وجود دارد که طرح آرامش بهاری و برپایی خیمه معرفت در 5 بقعه و امامزاده شاخص این شهرستان برگزاری می شود.

وی افزود: برپایی خیمه های معرفت، غرفه های کودک و نوجوان، مشاوره و چند رسانه ای و مشاوره وقف در قالب طرح آرامش بهاری در امامزادگان ورامین برپا خواهد شد.

مسئول فرهنگی اوقاف ورامین تصریح کرد: طرح آرامش بهاری در اداره اوقاف ورامین از 28 اسفند تا 14 فروردین اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی اظهار داشت: مبلغین اعزامی حاضر در امامزادگان ورامین در دو شیفت و هر کدام یک هفته در امامزاده حضور خواهند داشت به طوری که گروه اول از 28 اسفند تا ششم فروردین و گروه دوم از 7 تا 14 فروردین در امامزاده حضور پیدا خواهند کرد.

وی گفت: دو سال پیش خانه عالم به همت اداره اوقاف ورامین ساخته شده و به همین دلیل تمامی مبلغان و مبلغه ها دارای اسکان هستند.

مسئول فرهنگی اوقاف ورامین گفت: برپایی سفره هفت سین و پخش مستقیم سخنرانی، بیانات مقام معظم رهبری در لحظه تحویل سال و قرائت جمعی ادعیه بخشی از این ویژه برنامه ها است ضمن اینکه با توجه به تقارن روز شهادت امام هادی (ع) با لحظه تحویل سال اولویت اول اوقاف و سازمان امور خیریه سوگواره شهادت امام معصوم است اما پس از آن اقدامات سال نو در فردای روز شهادت پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی گفت: در برخی امامزادگان بیش از 6 هزار زائر در لحظه تحویل سال گذشته حضور داشتند.

وی در پایان گفت: امامزاده عبدالله از نوادگان امام موسی کاظم (ع) در جاده قم به گرمسار میزبان تعداد زیادی از زائران ایرانی و خارجی است که خیلی از این زائران با پای پیاده به مشهد سفر می کنند به همین دلیل برنامه های ویژه ای در این امامزاده در نظر گرفته ایم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما