شناسهٔ خبر: 24288705 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

سامان قدوس بعد از جام جهانی به لیگ برتر می‌رود
ساکرنت خبر داد سامان قدوس هافبک ایرانی در تابستان راهی یکی از تیم‌های لیگ برتر جزیره خواهد شد. به گزارش ایسنا و به‌نقل از ساکرنت، سامان قدوس در تیم اوسترشوند سوئد عملکرد قابل‌قبولی ارائه داد و در بازی پنجشنبه‌شب برابر آرسنال نیز درخشش خوبی از خود بروز داد. ساکرنت در گزارشی درباره سامان قدوس نوشت: «بعد از جام جهانی روسیه در تابستان، راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد. از همین الان تیم‌هایی چون وستهام، برایتون، ساوتهمپتون، لسترسیتی و وست‌برومویچ خواهان به‌خدمت‌گرفتن این بازیکن ایرانی شده‌اند». قدوس در این فصل چهار گل و چهار پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود فراهم کرد و همین عملکرد خوب نیز باعث شد تا مورد تمجید آرسن ونگر سرمربی تیم آرسنال قرار گیرد. علاوه بر تیم‌های انگلیسی، تیم‌های دیگری از جمله هوفنهایم و سلتاویگو نیز خواستار به‌خدمت‌گرفتن قدوس شدند. باشگاه سوئدی نیز که از این ابراز تمایل مطلع شده است، خودش را برای بهترین پیشنهاد موجود برای بازیکن ایرانی آماده می‌کند. 

مثبت‌شدن دوپینگ یک والیبالیست لیگ‌برتری
دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از مثبت‌اعلام‌شدن تست دوپینگ یک بازیکن لیگ‌برتری والیبال خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر غلامرضا نوروزی با تأیید مثبت‌اعلام‌شدن تست دوپینگ این والیبالیست لیگ‌برتری در جریان رقابت‌های داخلی، گفت‌: «در جریان بررسی اولیه از این ورزشکار نمونه A آن مثبت اعلام شده است و منتظر تشکیل جلسه استیناف هستیم. درصورتی‌که این ورزشکار نتواند در جلسه استيناف مدارک قابل‌قبولی ارائه دهد، در صدور رأی نهایی پیرامون دوپینگ این ورزشکار تصمیم‌گیری انجام خواهد شد و رأی نهایی خود را درباره میزان محرومیت این ورزشکار اعلام خواهیم کرد. البته اسم این ورزشکار تا زمان صدور رأی نهایی اعلام نخواهد شد و بعد از مشخص‌شدن میزان دوپینگ این بازیکن والیبالیست از طریق رسانه‌ها نام او را منتشر خواهیم کرد».

کی‌روش به ازبکستان نزدیک شد
فدراسیون فوتبال ازبکستان با مربی آینده تیم ملی خود که به نظر خارجی است، به توافق رسید. به گزارش فارس، سایت اوز‌دیلی در گزارشی عنوان کرد فدراسیون فوتبال ازبکستان با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که با مربی جدید تیم بزرگسالان کشورش به توافق رسیده اما تا ماه جولاي نامی از آن نخواهد برد. مطابق آنچه این رسانه عنوان کرد، امید احمدجونف، رئیس فدراسیون ازبک‌ها برای این منظور به دوبی سفر کرد تا در پایان مذاکرات نهایی با سرمربی آینده تیمش به توافق برسد. ضمن آنکه مربی آینده تیم این کشور، هم‌اکنون سرگرم آماده‌سازی تیم کنونی برای حضور در جام جهانی روسیه است. مطابق اعلام اوز‌دیلی، مربی آینده تیم ازبکستان، خارجی است و پیش‌تر اخباری در مورد حضور کارلوس کی‌روش، سرمربی ایران در رأس تیمي آسیایی منتشر شده بود. 

برچسب‌ها:

نظر شما