شناسهٔ خبر: 24265552 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 جادوگر مچ شهريار را خواباند

تيم علي کريمي مقابل تيم علي دايي به پيروزي ارزشمندي رسيد

هفته بيست و چهارم ليگ برتر فوتبال کشور روز گذشته با برگزاري 4 ديدار آغاز شد که در اين ديدارها نتايج زير به دست آمد:

گسترش فولاد 0 - پيکان 3

سيپيد رود 2 - سايپا 0

مشکي پوشان 0 - سپاهان 5

نفت تهران 1 - نفت آبادان1

قرعه‌کشي يک‌چهارم نهايي يوروليگ

آرسنال و ميلان، جذاب ترين بازي

قرعه مرحله يک‌چهارم نهايي يوروليگ ديروز برگزار شد و در حساس‌ترين بازي اين مرحله آرسنال و آث ميلان به مصاف هم خواهند رفت. بازي‌هاي رفت و برگشت اين مرحله در روزهاي 17 و 24 اسفند برگزار خواهد شد.

لاتزيو-ديناموکيف

لايپزيش-زنيت سن پترزبورگ

اتلتيکومادريد-لوکوموتيو مسکو

زسکا مسکو-المپيک ليون

المپيک مارسي-اتلتيک بيلبائو

اسپورتينگ ليسبون-ويکتوريا پلژن

بروسيا دورتموند-سالزبورگ

آث ميلان-آرسنال

آشتي‌کنان کريمي و دايي در رشت

سرمربيان تيم‌هاي سپيدرود رشت و سايپا پيش از ديدار دو تيم در ليگ برتر با يکديگر آشتي کردند.علي کريمي، سرمربي تيم سپيدرود در مراسم پيش از آغاز مسابقه به سمت علي دايي، سرمربي سايپا رفت. پس از مدت‌ها که اين دو بازيکن پيشين تيم ملي با يکديگر مشکل داشتند، ديروز با هم خوش‌و‌بش کرده و عکس يادگاري گرفتند.همين موضوع باعث شد تا علاوه بر کريمي، علي دايي هم به شدت توسط سپيدرودي‌ها تشويق شود.

برانکو:

وقت غصه خوردن نداريم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مقابل استقلال خوزستان شايد روي کاغذ بازي آساني داشته باشيم اما انتظار يک بازي سخت و نامعلوم را دارم.برانکو ايوانکوويچ در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بعد از ليگ قهرمانان آسيا برمي‌گرديم و بازي خانگي‌مان را انجام مي‌دهيم. اصلاً وقت غم خوردن و وقت شادي کردن نداريم. به‌هرحال بعد از باخت به السد ما بايد خودمان را سريعاً با شرايط ليگ تطبيق دهيم و طبيعي است که به دنبال سه امتيازي بازي با استقلال خوزستان هستيم.وي ادامه داد: شايد روي کاغذ ما بازي آساني داشته باشيم، اما من انتظار يک بازي سخت و نامعلوم را دارم. بازي استقلال خوزستان مقابل فولاد را ديدم. اين تيم هيچ تفاوتي با تيم دوم جدول (فولاد) نداشت. طبيعي است حريف تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا امتيازات اين مسابقه را جمع کند و در ليگ برتر باقي بماند، اما همان اندازه که اين امتياز براي آنها مهم است، براي ما هم اهميت دارد. ما هم مي‌خواهيم هرچه سريع‌تر به هدف خودمان که قهرماني است برسيم.

نظر شما