شناسهٔ خبر: 24244035 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

پس‌فردا

طاووس طلایی می‌آید

بخش بین‌الملل هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر فراخوان داده و قرار است در این بخش هم رقابتی برای دریافت طاووس طلایی برگزار شود.

صاحب‌خبر -

برگزارکنندگان این جشنواره معتقدند زبان هنر ابزاری است برای بیان ارزشهای دینی، اسلامی و گفتمان بینالمللی و از این رو رقابت در بخش بینالملل فرصتی است برای استفاده از این ابزار.

در بخشی از متن فراخوان این بخش از جشنواره آمده است: «با عنایت به تبلیغات منفی رسانههای غربی علیه ایران و اسلام، انجام فعالیتهای مختلف بخصوص در زمینههای فرهنگی و هنری بویژه مد و لباس اسلامی و فعالیتهای بانوان هنرمند ایرانی ما را قادر خواهد ساخت پیوندی ناگسستنی میان جهانیان و اسلام برقرار سازیم و با حضور موفق خود، زمینه ساز روشن شدن افکار عمومی نسبت به ذخایر فرهنگی ـ هنری ایران و نقش ایران اسلامی در تمدن اسلامی باشیم.»

برگزارکنندگان این رقابت امیدوارند ظرفیتها و امکانات موجود بینالمللی را شناسایی و زمینه را برای ارتباط وسیعتر و موثرتر میان دبیرخانه و بخش بینالملل و طراحان فعال در عرصه بینالملل فراهم کنند.

دبیرخانه جشنواره مد و لباس فجر از تمام طراحان و فعالان حوزه بینالملل دعوت کرده رزومه بینالمللی خود را تا پس فردا، پنجم اسفند 96 به دبیرخانه ارسال کنند. علاقهمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت iif-iran.com مراجعه کنند.

نظر شما