شناسهٔ خبر: 24225084 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر ملتی که شهید بدهد و آماده شهادت باشد، زنده است، عزت دارد و مردگی و افسردگی سراغ او نمی‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی پیش از ظهر امروز 30 بهمن ماه در مراسم تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان با حضور باشکوه مردم و مسئولین شهرستان، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) اشرف و سیده زنان دو عالم است و جان خود را فدای اسلام و قرآن کرد.دانشگاه چون محل دانش است متبرک است اما با وجود پیکر مطهر این دو شهید گمنام مبارکی مضاعف پیدا کرده است.

وی افزود: بهمن ماه پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران است که به رهبری امام راحل(ره) و پیروی از حضرت فاطمه(س) و فرزندانش قیام کردند، این انقلاب را خدا به ملت ایران هدیه کرد و تا آخر این ملت حامی نظام اسلامی هستند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری همچنین حادثه غمبار سقوط هواپیمای تهران - یاسوج را به رهبر معظم انقلاب، خانواده این جانباختگان و مردم ایران تسلیت گفت.

علیمرادی از تشییع باشکوه شهدای گمنام در رفسنجان و تکریم شهدا توسط دانشجویان این دانشگاه قدردانی کرد و یادآور شد: نام شهدای گمنام در آسمانها بلند است و دانشگاه آزاد افتخار دارد که مدفن این دو شهید عزیز باشد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هر ملتی که شهید بدهد و آماده شهادت باشد، زنده است، عزت دارد و مردگی و افسردگی سراغ او نمی‌آید.

علیمرادی اضافه کرد: ملتی که آماده شهادت باشد به رزق الهی دل بسته است و به مستکبران دل نمی‌بندد و ما این راه شهادت را ادامه می‌دهیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما