شناسهٔ خبر: 24218222 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

فرمانده نیروی زمینی ارتش: امکان فرود بالگرد در منطقه سقوط هواپیما وجود ندارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امکان فرود بالگرد در منطقه لاشه هواپیما وجود ندارد اما تا دو ساعت دیگر تیم نفوذی به محل اجساد خواهد رسید.

صاحب‌خبر -
امیر سرتیپ  کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با ابراز امیدواری به اینکه تا دو ساعت آینده به اجساد دسترسی پیدا می‌کنیم، گفت: ۲۵ نیروی مخصوص و  یک واحد از هوابرد شیراز وارد منطقه شده‌اند و این یگان‌های کماندویی در حال ساماندهی شدن هستند.

 به گزارش نامه نیوز، وی ادامه داد: این نیروها ساماندهی شدند تا بتوانند با تجهیزات ویژه‌ای که دارند خود را به محل اجساد برسانند. طوری برنامه ریزی کردیم که علیرغم شرایط سخت و ناپایدار جوی که در منطقه حاکم است، کلاه سبزهای نیروی زمینی و یگان هوابرد مجهز و آماده باشند.

امیر حیدری، با بیان اینکه امروز از راه زمین نفوذ صورت خواهد گرفت افزود: انشالله تا دو ساعت دیگر تیم نفوذی به محل اجساد خواهد رسید. این تیم مجهز به وسایلی هستند که بتوانند از روی برف انتقال را آغاز کنند و آمادگی دارند اجساد را هوایی هم منتقل کنند تا پل هوایی ایجاد کنیم .

 وی ادامه داد: اما امکان فرود بالگرد در منطقه وجود ندارد مگر آنکه بچه‌ها را هلی‌برد کنیم که این عملیات خوشبختانه ساماندهی شده است و تا دو سه ساعت آینده اخبار خوبی را به مردم می رسانیم.

نظر شما