شناسهٔ خبر: 24209382 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا

پیروزی خانگی ذوب‌آهن مقابل لوکوموتیو/ شاگردان قلعه‌نویی امیدوار شدند

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دیدار خانگی برابر نماینده ازبکستان به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -
در هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از گروه دوم مسابقات میزبان لوکوموتیو ازبکستان بود.

به گزارش نامه نیوز، شاگردان امیر قلعه نویی که در بازی اول خود در قطر سه بر یک به الدحیل باختند برای جبران مافات به امتیازهای این بازی چشم دوخته بودند.

محمد نژاد مهدی، جورجی گولسیانی، خالد شفیعی، سید محمد حسینی، قاسم حدادی فر، بختیار رحمانی، مرتضی تبریزی، محمد رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان و کی‌روش استنلی در ترکیب اصلی قرار گرفتند که در نیمه دوم ستاری جانشین فخرالدینی شد و حدادی فر هم جای خود را به رجب زاده داد.

باوجود اینکه لوکوموتیو در بازی اول خود با 5 گل نماینده امارات را شکست داده بود در این دیدار با ارائه یک بازی تدافعی به دنبال یک امتیاز بود و حملات ذوب آهن در نیمه اول نتیجه ای نداشت.

با شروع نیمه دوم شاگردان قلعه نویی در دقیقه 46 صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ارسال توپ با ضربه سر تبریزی به گل نخست نماینده ایران تبدیل شد.

در ادامه شاهد بازی متعادلی بودیم و هر دو تیم صاحب موقعیت هایی شدند اما این ذوب آهن بود که در دومین دقیقه از وقت های تلف شده بازی روی کرنر ارسالی رجب زاده و اشتباه مدافع حریف در دفع توپ به گل رسید و محمد حسینی به راحتی دروازه حریف را برای  دومین بار باز کرد تا ذوبی ها به اولین برد خود رسیده و شانس شان برای صعود از گروه را زنده کنند.

نظر شما