شناسهٔ خبر: 24183279 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

شورای شهر و شهردار منکر وجود ضعف و کاستی در اداره شهر نیستند

رئیس شورای شهر تهران گفت: اکنون که حدود ۶ ماه از آغاز مسئولیت نجفی در شهرداری تهران می‌گذرد، نه شورای شهر و نه شهردار منکر وجود ضعف و کاستی و نواقص در اداره شهر نیستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،  محسن هاشمی رفسنجانی در ابتدای چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: نکته ای که باید به آن اشاره کنم ضرورت توجه به آسیب هایی است که از تضعیف و تزلزل در مدیریت شهری به همه جامعه و شهروندان وارد می شود.

وی تصریح کرد: اکنون که حدود 6 ماه از آغاز مسئولیت نجفی در شهرداری تهران می گذرد، نه شورای شهر و نه شهردار منکر وجود ضعف و کاستی و نواقص در اداره شهر نیستند. 

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: اما باید توجه کرد که مسیر برطرف کردن این نواقص و کاستی ها، تقویت و حمایت بیشتر از مدیریت شهری است نه تضعیف و متزلزل کردن آن. 

هاشمی بیان کرد: خاضعانه از همه جریانات سیاسی و رسانه ها می خواهم با توجه به شرایط دشوار فعلی که شهرداری که با کمبود نقدینگی و مشکلات جدی مواجه است از هرگونه شایعه سازی و تضعیف و متزلزل کردن مدیریت شهری بپرهیزند.

وی در پایان گفت: البته این به معنای نادیده گرفتن مشکلات و نواقص نیست بلکه تبدیل رویکرد مخرب و شایعه ساز به انتقاد سازنده و ارائه پیشنهادهای مفید برای بهبود وضعیت شهر و تامین رضایت بیشتر شهروندان است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما