شناسهٔ خبر: 24180977 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ادعای رییس فدراسیون ووشو درباره حضور حسین اوجاقی در کادر فنی تیم ملی فوتبال

حضور سرمربی تیم‌ملی ووشو در کادرفنی تیم‌ملی فوتبال کشورمان، واکنش‌های بسیاری را از طرف کاربران فضای مجازی به همراه داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته مهدي علي‌نژاد، رييس فدراسيون ووشو توضيحاتي را درباره حضور اوجاقي در كادرفني تيم‌ملي داد كه حاوي نكات جالبي بود.

او در اين باره گفت: « این اتفاق با هماهنگی من بوده و من نيز از اين موضوع استقبال کردم و اعتقاد دارم به هر بخشی از ورزش بتوانیم کمکی را انجام دهیم، باید این اقدامات را داشته باشیم». وی اضافه کرد: «فوتبال در جام جهانی سال آینده حضور خواهد داشت و اگر سرمربی تیم ملی ووشو کشورمان می‌تواند کمکی را به تیم ملی فوتبال کند، ما هم خوشحال می‌شویم که این اتفاق رقم بخورد». او در پايان ادعايي را مطرح كرد كه نشان مي‌دهد تاج مذاكره‌اي براي حضور اوجاقي با علي‌نژاد انجام نداده است. رييس فدراسيون ووشو در اين باره بيان كرد: « صحبتی از طرف تاج با من نشد و هماهنگی حضور اوجاقی در کادرفنی تیم ملی فوتبال از طرف کی‌روش صورت گرفت».

هرچند پيش از اين بارها بيان شده كه كارلوس كي‌روش اختيار دارد دستياران خود را انتخاب كند و نبايد در اين باره دخالتي صورت بگيرد اما براي اضافه شدن هر دستياري بايد فدراسيون فوتبال رايزني‌ها را انجام بدهد و قرارداد را امضا كند. اتفاقي كه درباره حضور اوجاقي در تيم‌ملي رخ نداده و سرمربي پرتغالي تيم‌ملي فوتبال تصميم گرفته به صورت شخصي اين مربي را به تمرينات اضافه كند. اتفاقي كه بدون شك در روزهاي آينده واكنش منتقدان را نيز در پي خواهد داشت.

فراموش نكنيم كه چهارسال پيش وقتي كارلوس كي‌روش تصميم گرفت مهدي صفايي، قهرمان كيك بوكسينگ ايران و جهان را وارد كادرفني تيم‌ملي كند، به فدراسيون درخواست داد اما اين بار به نظر مي‌رسد او تصميم گرفته در جنگي آشكار با مهدي تاج، تصميمات و اختيارات رييس فدراسيون را زير سوال ببرد. بسياري از باشگاه‌هاي بزرگ جهان از قهرمانان رزمي دعوت مي‌كنند تا به واسطه درگيري‌هايي كه در فوتبال وجود دارد، روش جنگيدن را به بازيكنان فوتبال آموزش بدهند. همان‌طور كه پيش از اين نيز صفايي موفق شد جنگيدن را به ملي‌پوشان جام‌جهاني 2014 آموزش داد و آن‌ها موفق شدند در جنگ‌هاي تن به تن برابر بازيكنان آرژانتين، بوسني و نيجريه پيروز ظاهر شوند. به هر ترتيب حضور حسين اوجاقي را در تمرينات تيم‌ملي مي‌توان به فال نيك گرفت اما نبايد فراموش كرد كه روش حضور او در تيم‌ملي مناسب نبود و مذاكرات بايد توسط مهدي تاج انجام مي‌شد.

نظر شما