شناسهٔ خبر: 24155610 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

گرشاسبی: قرارداد علیپور تغییر می‌کند

حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در تمرین دیروز تیم حاضر شد چون می‌دانست این تمرین، مهمانان ویژه‌ای دارد. ضمن آن‌که او باید در آخرین تمرین تیم حضور می‌داشت، چون پرسپولیس ساعت 11 امروز تهران را ترک می‌کند. گرشاسبی در حاشیه تمرین دیروز حرف‌های جالبی درباره تیم و قراردادهای جدید زد:

صاحب‌خبر -

* خوشبختانه همه چیز برای سفر به قطر فراهم است. امیدواریم بازیکنان مانند گذشته خودشان را در زمین خوب نشان بدهند و با نتیجهای خوب از این بازی هم عبور کنیم.

* در رابطه با بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس باید بگویم هیچ مشکلی برای تمدید قراردادها وجود ندارد. این را بارها هم تکرار کردهام؛ اما اخیرا مقداری مشغلهکاری وجود داشت و حواسمان بیشتر به لیگ قهرمانان آسیا بود و بازی اول که میزبان بودیم. بعد از بازی اول نشستی با برانکو برگزار کردیم و قرار شد تمدید قراردادها را آغاز کنیم که آغاز هم شده. انشاءا... بعد از بازی با السد نیز تعدادی بیشتری از بازیکنان برای تمدید قرارداد به باشگاه خواهند آمد. فکر میکنم در 15-10 روز آینده کار تمدید قرارداد همه بازیکنان انجام میشود و جای هیچ نگرانی نیست.

* بعضی حرفها گفته شده که بازیکنان برای تمدید قرارداد شروطی مثل بخشودگی جرایم قبلی و پرداخت مطالبات فصلهای گذشته را دارند. باید بگویم هیچکسی هیچ طلبی ندارد و مطالبات قبلی همه تسویه شده است. هیچکدام از بازیکنان برای تمدید قرارداد شرطی نگذاشتهاند. این دو سه نفری هم که آمدند و صحبت کردند، گفتند که قرارداد را بدهید تا بدون شرط امضا کنیم.

* یک هماهنگی و همدلی از بالا تا پایین باشگاه وجود دارد و الان همه تمرکزمان این است که با یک رکورد خوب امتیازی بتوانیم قهرمان لیگ شویم و همچنین بتوانیم بهتر از فصل گذشته در آسیا نتیجه بگیریم.

* قرارداد علیپور به شکل دیگری بوده؛ اما الان خودش را نشان داده و خیلی خوب کار کرده. بیانصافی است که در قراردادش تجدیدنظر نشود. ما هم دنبال این هستیم که حق علیپور ضایع نشود و این اتفاق حتما رخ خواهد داد.

* برنامه ما این است که بچهها در هربازی خوب بازی کنند و اعتقاد داریم که بازی خوب نتیجه خوب میآورد. در دربی هم با همه توان برای نتیجه گرفتن به میدان خواهیم رفت، چراکه میخواهیم با فاصله خوبی امسال جشن قهرمانی بگیریم. امسال هم ما به سازمان لیگ احترام میگذاریم و براساس برنامهای که هست پیش میرویم تا روند لیگ تا آخر بههم نخورد. حتی اگر زودتر قهرمان شویم که از الان هم قهرمان شدهایم، جشن قهرمانی را برای پایان فصل میگذاریم.

نظر شما