شناسهٔ خبر: 24100788 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا

نخستین پیروزی برای نمایندگان ایران با برتری پرگل پرسپولیس/ علیپور در آسیا هم دبل کرد

تیم پرسپولیس در دیدار برابر نسف قارشی ازبکستان به برتری پرگل رسید.

صاحب‌خبر -
در ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز پرسپولیس از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی میزبان نسف قارشی ازبکستان بود.

به گزارش نامه نیوز، برانکو که تقریبا خیالش از قهرمانی در لیگ برتر راحت شده برای بازی آسیایی نیز همان ترکیب بازی های اخیر را انتخاب کرد و علیرضا بیرانوند، صادق محرمي،سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور را به میدان فرستاد و مسلمان و رسن و کامیابی نیا نیمکت نشین شدند.

پرسپولیس بازی را بهتر شروع کرد و بعد از چند حمله، تیم میهمان نیز توانست دقایقی بازی را در اختیار گرفت اما در نهایت قرمزها که در بازی های اخیر به زدن گل در اوایل بازی عادت کرده اند در دقیقه 21 منشا روی ارسال امیری با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که به گل ختم نشد و بازی در نیمه نخست با برتری شاگردان برانکو خاتمه یافت.

پرسپولیس در نیمه دوم هم تیم برتر بود  توانست در دقیقه 66 به گل دوم برسد. فرار محرمی از سمت راست و ارسال روی دروازه با ضربه تمام کننده علیپور همراه شد تا آقای گلی در آسیا نیز با گلزنی کار خود را شروع کند.

تیم برانکو دست بردار نبود و به حمله ادامه داد و این بار در دقیقه 72 نوبت به انصاری رسید که در نقش پاسور ظاهر شده و با پاس مناسب علیپور را در موقعیت خوب قرار دهد تا گلزن اول قرمزها دبل کرده و گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا خیال همه از کسب نخستین پیروزی نمایندگان ایران در دوره جدید مسابقات راحت شود.

در نهایت نیز بازی با برتری سه بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت تا این تیم به همانند مسابقات اخیر خود در لیگ برتر، در لیگ قهرمانان نیز قدرتمند ظاهر شود. برانکو در نیمه دوم کامیابی نیا، رسن و نعمتی را به میدان فرستاد و بار دیگر به مسلمان بازی نداد.

نظر شما