شناسهٔ خبر: 24099206 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

نبرد آسمان خراشان در تبریز / تکلیف قهرمان امروز مشخص می شود

آخرین دیدار رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور امروز به میزبانی تبریز برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور امروز با برگزاری آخرین دیدار در سالن توانا شهر تبریز به پایان می رسد تا تکلیف قهرمان این دوره از رقابت ها مشخص شود. تیم های بسکتبال مهرام و شهرداری تبریز در حالی امروز به مصاف یکدیگر می روند که هر کدام تاکنون موفق شدند به 2 پیروزی و 2 شکست در مرحله فینال دست یابند. 

شاگردان مهران حاتمی که نخستین فینال لیگ برتر تاریخشان را تجربه می کنند امیدوارند تا برای نخستین بار جام را به تبریز ببرند آنها از ابتدا شروع خوبی در لیگ برتر داشتند و در مرحله مقدماتی این رقابت ها هم در جایگاه دوم جدول قرار گرفتند. آنها در ادامه راه هم نتایج خوبی گرفتند و توانستند با شکست پالایش نفت آبادان به فینال برسند. 

شهرداری تبریز با وجود آن که توانست در نخستین دیدار فینال مهرام را شکست دهد در دو بازی بعدی یعنی یک بازی در تبریز و یک بازی در تهران مغلوب مهرام شد تا بسیاری شانس این تیم را در مقابل دومین تیم پر افتخار لیگ برتر بسکتبال کشور با 6 قهرمانی را زیاد نبینند با این حال آنها در بازی آخر و در مقابل هواداران مهرام در سالن آزادی موفق به شکست این تیم شدند تا تکلیف تیم قهرمان به بازی پنجم و شهر تبریز کشیده شود. 

شاگردان مصطفی هاشمی که کمتر کسی تصور می کرد بتوانند در این دوره فینالیست شوند با عملکرد خوب خود در مراحل حذفی و به خصوص حذف تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام  حالا یک مدعی جدی محسوب می شوند آنها اگر چه در بازی آخر پر اشتباه بودند اما همچنان از شانس زیادی برای کسب هفتمین قهرمانی برخوردارند. مهرامی ها توانسته اند به فینال این دوره از رقابت های لیگ برتر بسکتبال برسند که به مدت 2 سال در لیگ برتر بسکتبال حاضر نبوده اند. 

آخرین دیدار فینال رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور امروز از ساعت 15 و 30 دقیقه درسالن توانا شهر تبریز برگزار می شود. 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما