شناسهٔ خبر: 23723140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

18هزار سالمند در زنجان تحت پوشش کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از وجود 103 هزار و 451 سالمند در زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد 18 هزار و 67 سالمند حدود 17 درصد از مجموع سالمندان زنجانی تحت پوشش کمیته امدادهستند.

صاحب‌خبر -

هدایت صفری از وجود 103 هزار و 451 سالمند در استان زنجان خبر داد و افزود: از این تعداد 18 هزار و 67 سالمند حدود 17 درصد از مجموع سالمندان زنجانی تحت پوشش کمیته امداد استان هستند.

وی اظهار کرد: دوران سالمندی یکی از موضوعات مهم جامعه و خانواده است و پدیده سالمندی بر هزینه خانوار اثر نامطلوبی داشته و تلاش کمیته امداد رفع مشکلات سالمندان تحت حمایت با مشارکت خیران بوده به است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: شش هزار و 78 سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در شهرهای بالای 20 هزار نفر از خدمات درمانی و بیمهای نهاد بهرهمند هستند و خدمات درمانی به سالمندان بهرهمند از خدمات بیمهای کمیته امداد استان زنجان بهصورت رایگان و با حداقل فرانشیز به آنها ارائه میشود.

صفری ابراز کرد: 50 تا 90 درصد فرانشیز سالمندان بهرهمند از خدمات بیمه مکمل به این گروه از جامعه هدف پرداخت میشود و پرداخت کمکهزینه پرستاری سالمندان فاقد توان حرکتی از خدمات ویژه کمیته امداد به سالمندان است که در قالب این خدمت 127 سالمند تحت حمایت این نهاد در استان زنجان از خدمات پرستاری در منزل استفاده می کنند.

نظر شما