شناسهٔ خبر: 23689238 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مسئول سامانه آموزش دانشگاه هنر اصفهان:

پیامکی به دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان برای پرداخت شهریه ارسال نشده است

مسئول سامانه آموزش دانشگاه هنر اصفهان گفت: دانشجویان روزانه در حالت عادی و در ترم‌های مجاز تحصیلی نیاز به پرداخت شهریه ندارند و هیچ پیامکی در این مورد برای دانشجویان ارسال نشده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی صدری، مسئول سامانه آموزش دانشگاه هنر اصفهان  در پاسخ به موضوعی مبنی بر ارسال پیامکی با محتوای دریافت شهریه از دانشجویان روزانه دانشگاه هنر اصفهان، اظهار کرد: دانشجویان روزانه در حالت عادی و در ترم‌های مجاز تحصیلی نیاز به پرداخت شهریه ندارند و هیچ پیامکی در این مورد برای دانشجویان ارسال نشده است.

صدری افزود: دانشجویان روزانه فقط در صورتی موظف به پرداخت شهریه هستند که مشمول سنوات شوند، به این معنا که سنوات مجاز تحصیلشان پایان یابد چرا که هر ورودی و مقطع تحصیلی تعداد ترم مشخصی مجاز به تحصیل است و اگر این تعداد ترم رد شود و شخص فارغ‌التحصیل نشود باید شهریه پرداخت کند.

مسئول سامانه آموزش دانشگاه هنر اصفهان در مورد دانشجویان شبانه نیز عنوان کرد: پرداخت شهریه برای دانشجویان شبانه مثل بقیه دانشگاه‌ها انجام می‌گیرد و در زمان انتخاب واحد شهریه ثابت خود را پرداخت می‌کند، در دانشگاه هنر حتی مواردی داشتیم با وجود عدم پرداخت ۲ ترم از شهریه دانشجو به وی اجازه انتخاب واحد در ترم جدید داده شده است و نهایت همکاری با دانشجویان می‌شود که البته در ترم جدید دانشجوی شبانه ورودی جدید نداریم.

محمد مرتضوی، مدیر آموزش دانشگاه هنر اصفهان نیز در رابطه با ارسال پیامک به دانشجویان گفت: هیچ پیامکی از طرف دانشگاه مبنی بر اینکه دانشجویان روزانه در ترم آینده باید شهریه پرداخت کنند برای آن‌ها ارسال نشده است.

در روز‌های گذشته برخی از دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان این طور عنوان کرده بودند که دانشگاه از دانشجویان روزانه خود برای ترم جدید درخواست شهریه کرده است و برای همه دانشجویان پیامکی مبنی بر اینکه ثبت‌نام ترم جدید باید همراه با شهریه باشد ارسال کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما