شناسهٔ خبر: 23684017 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

عمان سکوی پرتاب صادرات خراسان رضوی است

عضو هیات رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: عمان می‌تواند به عنوان سکوی پرتاب صادرات محصولات خراسان رضوی قرار گیرد و مناسبت‌های سیاسی بین این 2 کشور می‌تواند در این حوزه کمک دهنده باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم علیرضا تیموری اظهار داشت: امنیت اقتصادی تولید تا در نتیجه صادرات به وجود میآید و به همین علت باید برای هر بازار حتی بالقوه نیز برنامهریزی داشت.

وی با تأکید بر اینکه باید تولیدکنندگان داخلی به تولید جنس باکیفیت تأکید داشته باشند، خاطرنشان کرد: با این حال هر نوع جنسی که تولید شود باز هم در دنیا خریدارانی دارد که باید آنها را پیدا کنیم.

عضو هیات رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: در خراسان رضوی نیز باید به فکر بازارهای صادراتی جدید باشیم و میتوان گفت که عمان سکوی پرتابی است که میتواند برای رشد صادرات در خراسان رضوی بسیار مفید باشد.

تیموری تأکید کرد: مناسبتهای سیاسی بین کشور ایران و کشور عمان وجود دارد میتواند در صادرات بسیار کمک دهنده بوده و علاوه بر این بازارهای مناسبی برای محصولات ایرانی نیز در آن وجود دارد.

وی بیان کرد: امتیازاتی نیز به کشور عمان داده شده که میتواند به عنوان مقصد صادرات مجدد کالاهای ایرانی مورد استفاده قرار بگیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما