شناسهٔ خبر: 23665204 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

هاشمی‌شاهرودی: مسئولان کشور برای حل مشکلات اقتصادی اقدام عاجل کنند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، مساله اقتصاد و معیشت را یکی از اولویت‌های اصلی کشور دانست و اظهار کرد: امروز دشمنان مشکلات اقتصادی کشورمان را به‌عنوان زمینه‌ای برای اعمال فشار و جلوگیری از پیشرفت‌های ملت ایران مورد سوءاستفاده قرار می‌دهند و ضرورت دارد همه مسئولان کشور برای حل معضلات اقتصادی و گرفتاری‌های معیشتی مردم اقدام عاجل کنند.

صاحب‌خبر -

آیتا... هاشمیشاهرودی در ابتدای جلسه دیروز مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنگ اقتصادی که امروز آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی در پیش گرفته است، توجه به سیاستهای کلی نظام را در قانونگذاری و اجرا بسیار مهم دانست و گفت: باید در تدوین آییننامه نظارت مجمع، موضوع ضمانت اجرایی بجد مدنظر قرار گیرد.

هاشمیشاهرودی، سیاستهای کلی ابلاغی در حوزه نظام سلامت کشور را بهعنوان نمونهای از سیاستهای حیاتی کشور که با جان و زندگی مردم سروکار دارد، مورد توجه قرارداد و خواستار نظارت مستمر بر آن شد. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، توجه به داشتههای علمی کشورمان در حوزه طب قدیم را خواستار شد و افزود: توجه به طب سنتی به معنای بیتوجهی به یافتهها و پیشرفتهای پزشکی روز نیست، بلکه مقصود، احیای طب قدیم و تبدیل آن به علم روز و مکمل پزشکی نوین است. وی همچنین از الطاف و دعای خیر آحاد مردم در جریان بیماری اخیر خود، تقدیر و تشکر کرد.

در جلسه دیروز با رأی اعضا، هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور نظارت بر حسن اجرای سیاستهای کلی نظام، ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب تشکیل و اعضای آن انتخاب شدند. براساس این رأی، علاوه بر رئیس و دبیر، آقایان نبوی، ایروانی، مظفر، وحیدی، انصاری، مصباحیمقدم، میرسلیم، آقامحمدی، توکلی، باهنر، دانشجعفری، دری نجفآبادی و رئیسی بهعنوان اعضای این هیات نظارت انتخاب شدند./ خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما