شناسهٔ خبر: 23649504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه؛

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اردبيل معرفی شد

با صدور حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل فرزاد ستاری اردبیلی به عنوان معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم و معارفه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با حضور رئیس، معاونان و مدیران این دانشگاه برگزار شد.

اسحق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در این مراسم با بیان اینکه اعتبار دانشگاه آزاد به حضور اساتید و اعضای هیات علمی نوآور و تلاشگر در حوزه کارآفرینی و فناوری بستگی دارد، گفت: سعی می‌کنیم همکاران هیات علمی که در سایه تلاش‌ها و زحماتشان در راستای اعتلای اعتبار دانشگاه، تبدیل به برند شده اند را قدر بدانیم و چهره‌های آنان را در جامعه برجسته نموده و این برندسازی را برای استادان بیشتری انجام دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل خاطرنشان کرد: تلاش و همت معاون جدید پژوهش و فناوری و همچنین جامعه دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل باید در ایجاد مراکز جدید تحقیقاتی و مطرح نمودن دانشگاه در سطوح ملی و بین المللی باشد و اتکا به شهریه را کم کرده و درآمد‌های غیر شهریه‌ای را هم در مرکز استان و هم در شهرستان‌ها افزایش دهد و لازمه تحقق این اهداف همراهی، همدلی و هم افزایی تمامی حوزه‌های دانشگاه است.

وی در پایان سخنان خود به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی‌ها به سمت ایجاد رشته‌های بین رشته ای، توسعه رشته ها، فعالیت‌های دانش بنیان و کارآفرینی است که با ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که با حضور ۴۲۰ عضو هیات علمی در راستای توسعه دانشگاه و استان خواهیم کوشید.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های محمد ضعیفی زاده معاون سابق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تقدیر و فرزاد ستاری اردبیلی به عنوان معاون جدید معرفی شد.

نظر شما