شناسهٔ خبر: 23647916 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

صاحب‌خبر -
  • گزینش پاسخ‌گو باشد: پسرم برای استخدام در نهاد نظامي نام‌نویسی کرد و تمام مراحل استخدامی از‌جمله مصاحبه، پزشکی، قرآن و... و حتی تحقیقات محلی قبول شد؛ اما با گذشت زمان با او تماس گرفتند و گفتند امتیاز لازم را به دست نیاورده‌اید. می‌خواستم به‌عنوان یک پدر از مسئولان گزینش بپرسم امتیاز لازم چیست؟ جز اینکه باعث اتلاف وقت و افسردگی و سرافکندگی او شده است؟ 

یک مخاطب

  • چرا سرانه مدارس قطع شد؟ مدیر یکی از مدارس منطقه ۱۲ در گفت‌وگویی گفت که مدت‌هاست سرانه مدارس از سوی وزارت آموزش‌وپرورش به مدیران مدارس پرداخت نشده و این مسئله باعث مشکلات فراوانی شده است. لطفا بنویسید به مدارس کشور جفا شده است. 

یک مخاطب

  • جذابیت دورهمی: مجموعه تلویزیونی دورهمی چون معضلات جامعه را پخش می‌کند، جذابیت بیشتری پیدا کرده است. بجاست از هنرمندان این برنامه تشکر کنیم. 

یک مخاطب

  • در کشور ما ایران، هر روز به شکلی ملت شاهد نوعی گرفتاري خاص هستند؛ از کاسپین بگیرید تا سرمایه و آرمان. به‌تازگی شرکت نگین‌خودرو با زرنگی خاصی، پول‌های کلانی از مشتریان در قرارداد چهارماهه تحویل خودروهای خود دریافت کرده است. اکنون بعد از گذشت هشت ماه، قیمت را بدون مجوز دو برابر کرده تا خریداران تحت فشار این وضعيت ناچار به فسخ قرارداد شوند و به این شکل ناهنجار خودروهای خود را با قیمت‌های گزاف به فروش برسانند. 

یک مخاطب

  • خدمات به بیماران: همسر این‌جانب یک هفته در بخش روماتولوژی بیمارستان دکتر شریعتی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران بستری بود. سرکار خانم فاطمه سیف‌اللهی، یکی از تلاشگران و خدمه‌های بیمارستان، با صداقت و متانت انجام وظیفه می‌کرد که جای قدردانی دارد. از رئیس بیمارستان دکتر شریعتی خواهشمندم این بانوی پرتلاش را به هر نحوی که صلاح می‌دانند، مورد تشویق قرار دهند. 

یک مخاطب

 

نظر شما